|
کدخبر: 278700

آچار فرانسه اسکوچیچ خط می‌خورد؟

شاید تا ساعاتی دیگر و شاید هم در یکی دو روز آینده لیست تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شود.

فوتبال آچار فرانسه اسکوچیچ خط می‌خورد؟

مهلت کارلوس کی‌ روش و فدراسیون فوتبال برای ارسال اسامی به فیفا ۲۳ آبان است و جالب اینکه در این روز تیم ملی عازم دوحه می‌شود و شاید به همین خاطر اسامی ۲۶ بازیکن نهایی تیم ملی ۲۲ آبان اعلام شود.

یکی از بازیکنانی که در خطر خط خوردن از تیم ملی است امید نورافکن است. بازیکن تیم سپاهان. این بازیکن در دوره اسکوچیچ آچار فرانسه تیم ملی بشمار می‌رفته؛ بطوریکه مربی کروات در یکی دو مسابقه از او در پست مدافع میانی هم بهره برد که این تصمیم با حواشی زیادی همراه بود.

به نظر می‌رسد یکی از گزینه ای اصلی کارلوس کی‌ روش برای جناح چپ خط دفاعی ابوالفضل جلالی باشد به این خاطر که هم در بازی با  اروگوئه در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد و هم در بازی با نیکاراگوئه. حضور احسان حاج صفی هم در لیست نهایی تیم ملی قطعی است و طبیعتا در چنین شرایطی از بین میلاد محمدی و امید نورافکن یکی باید خط بخورد که احتمالا این بازیکن امید نورافکن است.

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    وحیدامیری، ترابی، میلادمحمدی، امیدابراهی می، سرلک، اینها هیچکدام درتیم های خودشون مفق نبودن میروش برحسب کدام آمادگی اینها رادعوت کرده ایران دردورمقدماتی سوراخ سو راخ میشه دست کیروش روشده کدام دیواردفاعی موفق کنعانی زادگان اخراجی هربازی قدرتی هست شجاع همینطور آقای کیروش میبینیم تیم ملی را یه طارمی وعزت الهی آزمون جوابگوی شمانخواهندبود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها