|
کدخبر: 273543

واکنش تند کی روش درباره اخبار مذاکرات

کارلوس کی‌روش همه شرط‌های فدراسیون فوتبال ایران را پذیرفت تا در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

فوتبال واکنش تند کی روش درباره اخبار مذاکرات

اگرچه گفته شده بود قرارداد کوتاه‌مدت او تا پایان جام جهانی هزینه‌ای معادل ۹۰۰ هزار یورو روی دوش فدراسیون فوتبال ایران خواهد گذاشت؛ اما حقیقت ماجرا قراردادی ۱۵۰ هزار یورویی است.

کی‌روش: این اعداد، واقعی نیست

چند روز قبل بود که رسانه‌ها از قرارداد ۹۰۰ هزار یورویی نوشتند؛ اما کی‌ روش از شنیدن این خبر شگفت‌زده شد و به یکی از طرف‌های مذاکره گفت: «اخباری که درباره مذاکرات ما منتشر شده دور از واقعیت است. آخرین قرارداد من با ایران سالی ۱/۲ میلیون یورو بود. چگونه می‌شود باور کرد که من در شرایط کنونی پیشنهاد ۳/۶ میلیون یورو در سال بدهم؟»

آنچه قطعی است اینکه تمام شرط‌های فدراسیون فوتبال مورد موافقت کی‌روش قرار گرفته. حتی این مرد پرتغالی پذیرفته به ازای ۱۵۰ هزار یورو برای سه ماه روی نیمکت تیم ملی بنشیند که همین نشان می‌دهد تا چه اندازه برای نشستن دوباره روی نیمکت تیم ملی ایران عطش دارد.

جلسه هیأت رئیسه

جلسه تعیین کننده هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط برای تعیین کادر فنی تیم ملی بزرگسالان بود. اگرچه همه اعضای هیأت رئیسه بعد از خروج از جلسه، متفق‌القول اعلام کردند هیچ بحثی در مورد برکناری اسکوچیچ صورت نگرفت؛ اما محور جلسه فقط یک چیز بود: برکناری دراگان اسکوچیچ و آغاز همکاری دوباره با کارلوس کی‌روش.

کی‌روش تا آخر هفته می‌آید؟

کارلوس کی‌روش تا آخر هفته راهی تهران می‌شود؛ اما زمان ورود او به تهران هنوز مشخص نشده است. در آخرین مذاکره قرار شد او بلیت اولین پرواز به تهران را گرفته و راهی ایران شود تا در روزهای فیفا (دهه اول مهر) روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

منبع: خبر ورزشی
  • مویسون ارسالی در

    😂😂😂😂عطش ندارد یه مربی بدرد نخور که هرجا رفته افتضاح به بار آورده و هیچ کس نمیخوادش بجز تاج خیلی مسخره است

  • darush ارسالی در

    درود بر سلطان واقعی کیروش و خدا رو شکر ک ه دست سلطانهای ساختگی و دروغین که زمینها ی لواسان رو با محبوبیت در فوتبال داخلی غ صب کردند از فوتبال ملی تا مدتی قطع میشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها