|
کدخبر: 125881

تمجید ویژه فرناندو سانتوس از کریس رونالدو

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال تمجید ویژه ای از فوق ستاره باشگاه یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو انجام داد.

فوتبال تمجید ویژه فرناندو سانتوس از کریس رونالدو

در تابستان سال ۲۰۱۸ بود که کریستیانو رونالدو در یک انتقال پر سر و صدا و بعد از ۹ فصل شگفت انگیز از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست تا فوتبال ایتالیا را به عنوان چالش جدید خود برای کسب موفقیت های جدید انتخاب کرده باشد.

رونالدو از زمان پیوستن به یوونتوس نیز یکی از بهترین بازیکنان بیانکونری بوده و در آغاز فصل جدید هم با به ثمر رساندن سه گل در دو مسابقه ابتدایی نشان داده که هنوز هم یکی از آماده ترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود و سن و سال برای او معنا و مفهوم خاصی ندارد. فوق ستاره پرتغالی همچنین در تیم ملی کشورش نیز به درخشش ادامه می‌دهد و تا به اینجا ۱۰۱ گل به ثمر رسانده است. در واقع به نظر می‌رسد که او به زودی رکورد گل های ملی اسطوره فوتبال کشورمان یعنی علی دایی را هم خواهد شکست.

حالا و در همین رابطه سرمربی پرتغال به تمجید است کریستیانو رونالدو پرداخته است. فرناندو سانتوس در این باره گفت: " کریستیانو رونالدو تا ۴۰ سالگی از آمادگی لازم برای فوتبال بازی کردن برخوردار خواهد بود. با این حال او نمی داند که آیا این اتفاق برایش رخ خواهد داد یا خیر زیرا در برهه‌ای از زمان ممکن است که احساس کند از شرایط متعادلی برخوردار نیست. او بازیکنی نیست که بتواند سطح پایین خود را قبول کند پس هنگامی که حس کند نمی‌تواند رونالدو باشد، دیگر ادامه نخواهد داد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر