|
کدخبر: 125880

ستاره انگلیسی تاتنهام در راه پاریس!

با توجه به عدم حضور در ترکیب تاتنهام برابر چلسی، احتمال جدایی دله آلی از اسپرز و انتقال به پاری سن ژرمن افزایش یافته است.

فوتبال ستاره انگلیسی تاتنهام در راه پاریس!

به نظر می رسد دوران حضور دله آلی، ستاره انگلیسی و ۲۴ ساله در تاتنهام رو به پایان است و احتمالا او به زودی از جمع بازیکنان اسپرز جدا خواهد شد. ژوزه مورینیو دیگر اعتقادی به حفظ این بازیکن ندارد و دیلی میل مدعی شد پاری سن ژرمن مقصد احتمالی بعدی این بازیکن خواهد بود.

دله آلی در فصل جاری جایی در نرکیب ثابت تاتنهام نداشته و تنها یک بار نام او در لیست ۱۱ بازیکن ابتدایی مورینیو قرار گرفته است. تاتنهام امشب در دربی حساس لندن در جام اتحادیه به مصاف چلسی خواهد رفت و دله آلی در این مسابقه نیز در ترکیب ثابت حضور ندارد. مورینیو نگران ترافیک شدید در بخش هجومی خود است و به همین دلیل با جدایی دله آلی موافقت کرده است.

گرت بیل، ستاره ولزی و سابق رئال مادرید اخیرا راهی تاتنهام شده و اینگونه دله آلی شانس کمتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمش خواهد داشت. در حال حاضر تنها باشگاه پاری سن ژرمن مذاکراتی برای خرید این بازیکن جوان انگلیسی داشته و احتمال دارد فرانسه مقصد بعدی دله آلی لقب گیرد. البته تاتنهام ترجیح می دهد انتقال دله آلی قرضی باشد و در صورت بازگشت این بازیکن به روزهای اوج، آنها در سالهای آتی شانس استفاده دوباره از دله آلی را داشته باشند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر