|
کدخبر: 322367

بهترین ساعت های شیائومی برای هدیه در عید نوروز؛ معرفی ۳ مدل برتر

فناوری بهترین ساعت های شیائومی برای هدیه در عید نوروز؛ معرفی ۳ مدل برتر

تا چند سال پیش ساعت‌های هوشمند گجت‌های جانبی و لوکس به شمار می‌رفتند و هرکسی تمایلی به خرید آن‌ها نداشت. اما امروزه این ساعت‌ها به یک همراه جذاب و پرکاربرد تبدیل شده‌اند که می‌توانند در حفظ سلامتی و تناسب اندام به ما کمک کنند. از طرف دیگر این ساعت‌ها کار کردن با گوشی موبایل را آسان‌تر می‌کنند. شیائومی طیف وسیعی از ساعت‌های هوشمند را به بازار عرضه کرده است که عملکرد مناسب و قیمت به‌صرفه‌ای نسبت به رقبا دارند. این ساعت‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و می‌توانند یک همراه عالی برای ما باشند. اگر به هدیه عید نوروز فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم ساعت هوشمند را برای عزیزان خود خریداری کنید و هدیه‌ای به‌یادماندنی به آن‌ها بدهید. در ادامه با سه مدل از بهترین ساعت های شیائومی برای هدیه آشنا می‌‌شویم.

ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ ۳ اکتیو

اگر می‌خواهید یک ساعت کاربردی، باکیفیت و زیبا را هدیه دهید، ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو شیائومی یکی از بهترین ساعت های شیائومی برای هدیه نوروز است که ویژگی‌های متنوع و قیمت به‌صرفه‌ای دارد. این ساعت دارای ابعاد ۱۰.۹۴×۳۸.۸۸×۴۶.۹۴ میلی‌متر بوده که وزن آن همراه با بند به حدود ۴۲ گرم می‌رسد. این ساعت دارای بدنه‌ای پلاستیکی و مقاوم در برابر آب است است که وزن کمی را روی دست شما خواهد داشت. نمایشگر ردمی واچ ۳ اکتیو از نوع LCD با ابعاد ۱.۸۳ اینچ است که فضای زیادی برای مشاهده محتوا در اختیار شما قرار می‌دهد. این نمایشگر از رزولوشن ۲۴۰×۲۸۰ پیکسل و روشنایی ۴۵۰ نیت بهره می‌برد و از نوع 2.5D خمیده ساخته شده است. شما می‌توانید این ساعت را به گوشی‌های مختلف اندروید ۶ و بالاتر و iOS 12 به بالا متصل کنید.

این ساعت از یک باتری با ظرفیت ۲۸۹ میلی‌آمپرساعت برخوردار است که با استفاده معمولی می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد. در صورت استفاده زیاد از این ساعت شارژدهی آن به ۸ روز می‌رسد که بسیار مناسب است. حسگرهای مختلفی مانند سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و شتاب‌سنج برای این ساعت در نظر گرفته شده است. ردمی واچ ۳ اکتیواز بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با دقت فعالیت‌ها و تمرین‌های خود را ثبت کنید. امکان مکالمه، پایش الگوی خواب، گام‌شمار، نمایش اعلان‌های گوشی، تایمر و هشدار بیدارباش از دیگر ویژگی‌های این ساعت به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند شیائومی میبرو واچ لایت ۲

این ساعت به دلیل طراحی مینیمال و شیک خود یکی از بهترین ساعت های شیائومی برای هدیه است که طراحی زیبا و قیمت به‌صرفه‌ای دارد. ابعاد ساعت هوشمند میبرو واچ لایت 2 حدود ۱۱.۵×۴۴.۷×۴۴.۷ میلی‌متر و وزن آن همراه با بند ۵۴ گرم است. بند چرمی همراه با این ساعت استایل را رسمی‌تر و شیک‌تر خواهد کرد. بدنه فلزی این ساعت هوشمند تا عمق ۲۰ متری در آب دوام می‌آورد و یک گزینه امن برای ورزش‌های آبی است. نمایشگر این ساعت از نوع AMOLED و دارای ابعاد ۱.۳ اینچ است. میبرو واچ لایت ۲دارای رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل است که کیفیت تصویر بالا و نمایش رنگ فوق‌العاده‌ای دارد. شما می‌توانید این مدل را به گوشی‌های اندروید ۵ و بالاتر و iOS 10 به بالا وصل کنید.

برای این ساعت هوشمند به‌صرفه یک باتری ۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده است که شارژدهی مناسبی دارد. این باتری با استفاده عادی می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد که بسیار چشمگیر است. حسگرهای متنوعی مانند حسگر اپتیکال ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و شتاب‌سنج برای این ساعت در نظر گرفته شده است. این ساعت از بیش از ۶۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند تا بتوانید فعالیت‌های روزمره و حرفه‌ای خود را ثبت کنید. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌‌توان به امکان پایش وضعیت خواب، فشار خون، میزان استرس، پایش سلامت بانوان و سیکل قاعدگی، امکان مشاهده اعلان‌ها و پیام‌ها، پیدا کردن ساعت و ماشین حساب اشاره کرد.

ساعت-شیائومی۱

ساعت هوشمند شیائومی گلوریمی M1 پرو

یکی دیگر از بهترین ساعت های شیائومی برای هدیه ساعت هوشمند گلوریمی M1 پرو است که بدنه‌ای قدرتمند و زیبا دارد. این ساعت که دارای بند مغناطیسی قدرتمند و بدنه فلزی است، از گواهی IP68 بهره می‌برد که نشان می‌‌دهد این مدل در برابر آب و نفوذ گرد و غبار مقاومت مناسبی دارد و می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد. نمایشگر گلوریمی M1 پرو کیفیت بالایی دارد و تجربه خوبی به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر دارای ابعاد ۱.۴۳ و از نوع AMOLED است. برای این نمایشگر رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل در نظر گرفته شده است و روشنایی آن تا ۱۲۰۰ نیت می‌رسد که به کاربر اجازه می‌دهد در همه محیط‌ها از آن استفاده کند.

این ساعت از یک باتری با شارژدهی مناسب برخوردار بوده که ظرفیت آن ۲۸۰ میلی‌آمپرساعت است. باتری این مدل در حالت استفاده زیاد تا ۳ روز دوام می‌آورد. حسگرهای متنوعی مانند شتاب‌سنج، حسگر ضربان قلب و اکسیژن خون در این ساعت تعبیه شده‌اند. گلوریمی M1 پرو بیش از ۱۰۰ برنامه ورزشی را پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با دقت بالا فعالیت‌های خود را ثبت کنید. علاوه بر این‌ها امکان پایش استرس، وضعیت خواب، گام‌شمار و میزان کالری سوازنده‌شده برای شما فراهم شده است. با کمک این ساعت می‌توانید مکالمه کنید و اعلان‌ها، پیام‌ها، آلارم‌ها و اطلاعات تناسب اندام خود را مشاهده کنید.

انتخاب بهترین ساعت شیائومی برای هدیه

عیدی و هدیه‌دادن در نوروز رسم دیرینه‌ای در بین ما ایرانیان است تا بتوانیم محبت و دوستی را بیشتر اشاعه دهیم. ساعت هوشمند یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توانید برای نزدیکان و دوستان خود خریداری کنید. این گجت‌های هوشند می‌توانند یک همراه عالی برای ما باشند و در مسیر توجه به تناسب اندام و ثبت فعالیت‌های روزمره به ما کمک کنند. همچنین با کمک این ساعت‌ها دیگر نیازی نداریم که به‌طور مداوم گوشی خود را بیرون از خانه در دست بگیریم و پیام‌ها یا تماس‌ها را مشاهده کنیم. ساعت‌های هوشمند به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم اعلان‌های مختلف و پیام‌ها را به‌جای گوشی در نمایشگر ساعت مشاهده کنیم. بنابراین آن‌ها یک انتخاب عالی برای محیط‌های شلوغ به شمار می‌رود.

نکته مهم این است که برای انتخاب و خرید بهترین ساعت هوشمند شیائومی باید مواردی را در نظر داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. یادتان باشد که به نوع نمایشگر و ابعاد آن، جنس بدنه، مقاومت در برابر آب و نفوذ گرد و غبار، پشتیبانی از انواع ورزش‌ها و فعالیت‌ها، ظرفیت و شارژدهی باتری، کیفیت ساخت و طراحی، امکان مکالمه، ویژگی‌های متنوع برای کنترل گوشی مانند مشاهده اعلان‌ها و پخش موسیقی و امکان تعویض بند توجه داشته باشید تا خرید لذت‌بخشی را تجربه کنید. همچنین فراموش نکنید که کالای خود را از فروشگاه معتبر خریداری کنید که ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی را در اختیار شما قرار دهد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها