|
کدخبر: 288977

مزایا و معایب ساعت هوشمند شیائومی

ساعت های هوشمند شیائومی به واسطه قیمت و امکاناتی که دارند سریع مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. شیائومی در مدل‌های جدیدی که از ساعت‌های هوشمند خود راهی بازار می‌کند، کیفیت و ویژگی‌های آن‌ها را افزایش می‌دهد. با این حال از انجایی که شیائومی ساعت‌های هوشمند متعددی راهی بازار کرده، هنوز بسیار از کاربران درباره مزایا ساعت های هوشمند شیائومی و معایت ساعت های هوشمند شیائومی اطلاعات کافی ندارند. می‌خواهیم درباره مزایا و معایت ساعت هوشمند شیائومی صحبت کنیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری در زمان خرید این محصولات داشته باشید.

ساعت-هوشمند-۱

مزایا ساعت های هوشمند شیائومی

اولین ویژگی و موضوعی که باعث می‌شود مردم به خرید ساعت هوشمند شیائومی فکر کنند، قیمت این محصولات است. قیمت ساعت شیائومی در مقایسه با محصولاتی مانند گلکسی واچ و اپل واچ کمتر است. قیمت همیشه از جمله مزایا ساعت های هوشمند شیائومی به شمار می‌رود. قیمت در کنار ویژگی‌هایی که ساعت‌های هوشمند شیائومی پیش روی کاربران قرار می‌دهند، باعث شده که این محصولات ارزش خرید بالایی پیدا کنند. مثلا از جمله مزایا ساعت های هوشمند شیائومی می‌توانیم به ظاهر جذاب، کیفیت ساخت بالا و حسگرهای سلامتی و ورزشی متعددی اشاره کنیم. این ویژگی‌ها را روی ساعت‌های هوشمند سامسونگ و اپل هم مشاهده می‌کنید، اما با قیمت بیشتری باید آن‌ها را تهیه کنید.

از مزایا ساعت های هوشمند شیائومی می‌توانیم به سازگاری از سیستم‌های عامل اندروید و iOS اشاره کنیم. این ساعت‌های هوشمند عملکرد خوبی روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون دارند و تمام امکاناتی که دارند را ارائه می‌کنند. البته برای استفاده از این محصولات روی گوشی‌های مختلف باید اپلیکیشن Mi Fitness را نصب کنید. در واقع این اپلیکیشن کاری کرده که خیلی راحت از ساعت‌های هوشمند شیائومی روی پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید.

ضد آب بودن، پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی مختلف هم باعث شده که این ساعت‌‌های هوشمند به نیاز کاربران پاسخ دهند. پشتیبانی از زبان فارسی و برخورداری از واچ فیس‌های مختلف هم باعث شده که این محصول بیش از پیش نظر کاربران را به خود جلب کند.

ساعت-هوشمند-2

ساعت‌های هوشمند شیائومی از نظر عملکرد هم قابل قبول هستند. البته که شاید بتوان گفت که محصولاتی مانند گلکسی واچ و اپل واچ عملکرد بهتری دارند. با این حال ساعت هوشمند شیائومی به خوبی به نیاز کاربران پاسخ می‌دهند. حسگرهای آن دقیق عمل می‌کنند و سرعت سیستم عامل هم راضی کننده است.

روی برخی ساعت‌های هوشمند شیائومی امکان برقراری تماس تلفن هم وجود دارد. البته که این امکان به واسطه گوشی انجام می‌شود و خود ساعت به تنهایی امکان برقرار کردن تماس تلفنی ندارد. در کل باید بگوییم که این ویژگی هم خوب از کار درآمده و نیاز کاربران را برطرف می‌کند.

 

معایب ساعت های هوشمند شیائومی

ساعت-هوشمند-3

معایت ساعت های هوشمند شیائومی شاید خیلی زیاد نباشد. برخی از مدل های قدیمی ساعت های هوشمند شیائومی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کردند که این مشکل در مدل‌های جدید برطرف شده است. موضوع دیگری که می‌توانیم آن را در معایب ساعت های هوشمند شیائومی قرار دهیم، عملکرد باتری است. البته که عملکرد باتری ساعت های هوشمند شیائومی مانند گلکسی واچ و اپل واچ در یک سطح قرار دارد. ساعت های هوشمند شیائومی هم معمولا یک روز کار می‌کنند. البته که عملکرد باتری کاملا به استفاده کاربران هم بستگی دارد. هرچقدر بیشتر از ساعت استفاده کنید، باتری بیشتر مصرف می‌شود. اما در استفاده معمولی با این ساعت هوشمند، می‌توانید یک روز با آن کار کنید.

از دیگر معایت ساعت های هوشمند شیائومی که البته روی برخی مدل‌ها مشاهده می‌کنیم، بدنه پلاستیکی است. چیزی که البته باعث شده قیمت این محصولات کاهش پیدا کند، اما حس یک محصول رده بالا را خیلی به شما منتقل نمی‌کنند.

از دیگر معایب ساعت های هوشمند شیائومی این است که نمی‌توانید اپلیکیشن‌هایی خارج از پلتفرم شیائومی روی آن‌ها نصب کنید.

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها