|
کدخبر: 302835

صرافی بینگ ایکس مناسب برای ایرانیان

صرافی بینگ ایکس مناسب برای ایرانیان

با عنایت به تحریم‌های اعمال شده علیه کاربران ایرانی و عدم سرویس‌دهی برخی از صرافی‌‌های ارز دیجیتال به ایرانیان، انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال به یکی‌ از چالشی‌ترین فعالیت‌ها تبدیل شده است. در حال حاضر، تعداد زیادی از صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارند که یکی از آنان، بینگ ایکس است که در قاره آسیا به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این صرافی خدمات گوناگونی از جمله امکان انجام کپی ترید را به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین کاربران ایرانی را مجاز می‌کند که در این فضا فعالیت داشته باشند. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا به مزایای صرافی بینگ‌ایکس برای ایرانیان بپردازیم. 

نگاهی کلی به صرافی بینگ‌ایکس

صرافی بینگ ایکس از دسته صرافی‌های معتبر بازار ارزهای دیجیتال است که از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را از سنگاپور آغاز کرد. این صرافی در حال حاضر بیش از ۵ میلیون کاربر فعال دارد و اغلب آنان از کشورهایی مثل تایوان، ژاپن، کره، روسیه و ویتنام هستند. پلتفرم bing x به یوزرها اجازه می‌دهد که در تمامی بازارهای مالی مانند فارکس، سهام آمریکا و ارزهای دیجیتال معامله کنند.

وب‌سایت bingx یک پلتفرم ثبت‌‌شده در جمهوری استونی بوده و دارای مجوزهای نظارتی از AUSTRAC و FinCen است. به علاوه، شعبه‌هایی در آمریکا، اروپا، هنگ کنگ و تایوان دارد و انواع تاییدیه نظارتی این کشورها را نیز دریافت کرده است.

شرایط صرافی bing x برای ایرانیان

پلتفرم بینگ‌ایکس هیچگونه محدودیت خاصی در قوانین و شرایط استفاده از خدمات خود برای کاربران ایرانی اعمال نکرده است. همچنین به وضوح اعلام نشده است که از ارائه خدمات به معامله‌گران ایرانی خودداری خواهد کرد. در حال حاضر، کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی در این صرافی معامله کنند و به خرید و فروش ارزها بپردازند. با توجه به اطلاعاتی که از پشتیبانی بینگ‌ایکس دریافت شده است، به نظر می‌رسد که مشکلات خاصی برای کاربران ایرانی، به هنگام بهره‌گیری آنان از خدمات به وجود نیاید.

باید توجه داشته باشید که این پلتفرم حق محدود کردن تراکنش‌ها و برداشت‌های حساب کاربران را ندارد؛ با این حال این موضوع بستگی به رفتارهای کاربران دارد و در صورتی که هرگونه فعالیت غیر قانونی یا ممنوع اعلام‌شده، توسط کاربران انجام پذیرد، ممکن است محدودیت‌هایی سخت‌گیرانه از طرف این پلتفرم اعمال شود. علاوه بر این، پلتفرم حق درخواست احراز هویت (kyc) از تمام حساب‌های کاربران را دارد؛ این درحالی است که اطلاعات ارائه‌شده به طور محفوظ نگه داشته خواهند شد.

احراز هویت در bing X

پلتفرم بینگ‌ ایکس اعلام کرده است که هیچگونه موضع‌گیری خاصی نسبت به کاربران ایرانی نداشته و همگان به طور عادلانه و برابر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. در این صرافی، احراز هویت اجباری نبوده و کاربران می‌توانند بدون انجام این فرآیند به انجام معاملات گوناگون در بازارهای مالی بپردازند؛ با این حال، جهت افزایش امنیت حساب‌های کاربران، پیشنها شده است که احراز هویت اکانت یا حساب را به طور کامل انجام دهید.

باتوجه به شرایط پشتیبانی این صرافی، کاربرانی که احراز هویت خود را تکمیل کرده‌اند، مجاز به برداشت تا یک میلیون دلار در روز خواهند بود؛ در حالی که کاربرانی که این فرآیند را تکمیل نمی‌کنند، با محدودیت برداشت تا ۵۰ هزار دلار مواجه خواهند شد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش انجام پروسه احراز هویت به سایت بینگ‌ایکس ایران مراجعه کنید.

آیا پلتفرم بینگ‌ایکس معتبر است؟

صرافی بینگ ایکس، باتوجه به دیدگاه سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، در رتبه ۲۰ نسبت به صرافی‌های دیگر قرار دارد. هرچند که این رتبه ممکن است در طول زمان دستخوش تغییراتی شود. به علاوه، حجم معاملاتی که به صورت روزانه در این صرافی انجام می‌پذیرد؛ نزدیک به ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار است. برگزیده شدن بینگ‌ایکس در لیست سایت‌های مرجع مانند کوین مارکت کپ می‌تواند سبب افزاش اعتماد کاربران به این صرافی شود.

همچنین، بر اساس اطلاعات دریافت‌شده از سیمیلار وب (SimilarWeb)، سایت اصلی بینگ‌ایکس به طور میانگین ماهیانه حدوداً ۸ میلیون بازدیدکننده دارد. در حال حاضر نیز کاربران زیادی از سراسر جهان از خدمات این پلتفرم بهره می‌برند و تاکنون هیچ شکایت مبنی بر کلاهبرداری، پولشویی یا هک حساب کاربران گزارش نشده است.

کارمزد معاملات در صرافی bingx چقدر است؟

صرافی بینگ‌ایکس اهمیت بالایی به کاهش کارمزد معاملات داده است. از آنجایی که این فاکتور، به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب صرافی توسط معامله‌گران و کاربران مورد توجه قرار می‌گیرد؛ این صرافی اعلام کرده است که کاربرانی که با استفاده از کد رفرال یا کد معرف ثبت‌نام می‌کنند، کارمزد معاملات اسپات‌شان به صفر میل خواهد کرد. در واقع، به هنگام انجام معاملات اسپات، هزینه‌ کارمزد از کاربران دریافت می‌شود؛ اما به‌ صورت ماهیانه کارمزدهای کسرشده به حساب کاربران برگشت داده خواهد شد.

به علاوه، کارمزد معاملات فیوچرز نیز بر اساس حجم معاملات کاربران تغییر می‌کند. در حال حاضر، نرخ کارمزد میکر (maker) برابر با ۰.۰۲ و نرخ کارمزد تیکر (taker) برابر با ۰.۰۵ است و این نرخ‌ها به‌صورت پلکانی در نظر گرفته شده‌اند؛ به این معنا که با افزایش حجم معاملات، کارمزد به‌ طور کلی کاهش می‌یابد و این امر می‌تواند بهره‌وری و سوددهی بیشتر برای کاربران را به ارمغان آورد.

پشتیبانی پلتفرم بینگ‌ ایکس

صرافی ارز دیجیتال bingx با داشتن پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته از طریق ارسال تیکت و چت آنلاین، توانسته است اطمینان خاطر مشتریان را جلب کند. این صرافی دارای پشتیبانی آنلاین با سرعت مناسب و ادبیات قابل قبولی است که به کاربران خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های مثبت این صرافی، پشتیبانی به زبان فارسی است که نظر کاربران ایرانی را جلب کرده است. این پشتیبانی، گروه تلگرامی برای هر ملیت و زبان ایجاد کرده است و خوشبختانه بخش فارسی نیز در این گروه وجود دارد. کاربران می‌توانند از این پشتیبانی به زبان فارسی برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت بینگ‌ایکس ایران مراجعه کنید.

ثبت نام ایرانیان در صرافی بینگ‌ایکس

صرافی BingX از جمله صرافی‌های متمرکزی است که برای کاربران ایرانی محدودیتی ایجاد نمی‌کند. این پلتفرم خدمات متنوعی را به معامله‌گران ایران ارائه کرده است و به همین دلیل، می‌تواند گزینه‌ای هوشمندانه محسوب شود. احراز هویت با مدارک کشور ایران در این صرافی امکان‌پذیر است و این امکان به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا به عنوان یک عضو حقیقی ‌و ثابت از خدمات bing x بهره‌مند شوند. در نهایت شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت بینگ ایکس ایران مراجعه کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها