|
کدخبر: 301698

رونمایی از محصول جدید و جذاب شبکه ترون

در این بین پروژه ترون که یکی از ارز‌های دیجیتال و شبکه‌های بلاک چینی محبوب و پیشرفته بازار به شمار می‌رود، از محصول جدید خود رونمایی کرده است که بر دارایی‌های دنیای واقعی و اتصال آن‌ها به حوزه ارز‌های دیجیتال تمرکز دارد

دنیای ارز‌های دیجیتال را همانطور که از نام آن مشخص است، با خدمات دیجیتال آن می‌شناسیم. خرید و فروش این دارایی‌ها به شکل دیجیتال انجام می‌شود و نگهداری آن‌ها به روش سنتی و در کیف پول‌های فیزیکی امکان‌پذیر نیست.

با این حال بازار ارز‌های دیجیتال به طور کامل از دنیای فیزیکی و دارایی‌های دنیای واقعی فاصله نگرفته است و برعکس تا به امروز پروژه‌ها در تلاش بوده‌اند تا ارتباط خود را با این دارایی‌های بیشتر کنند. دارایی‌های دنیای واقعی مواردی هستند که ما از ابتدای شروع زندگی با آن‌ها سر و کار داشته‌ایم و بعید است حتی پیشرفته‌ترین فناوری‌ها ارتباط ما را به طور کامل با دنیای واقعی قطع کنند.

در این بین پروژه ترون که یکی از ارز‌های دیجیتال و شبکه‌های بلاک چینی محبوب و پیشرفته بازار به شمار می‌رود، از محصول جدید خود رونمایی کرده است که بر دارایی‌های دنیای واقعی و اتصال آن‌ها به حوزه ارز‌های دیجیتال تمرکز دارد. خبری که برای سرمایه‌گذاران و علاقه مندان این بلاک چین ارز دیجیتالی می‌تواند اهمیت بسیاری داشته باشد و ممکن است سرمایه گذاران بیشتری را به خرید ترون ترغیب کند.

stUSDT به شبکه ترون آمد

stUSDT.io، یک برنامه غیرمتمرکز است که به عنوان اولین پلتفرم دارایی‌های دنیای واقعی شبکه ترون فعالیت خود را آغاز کرده است. stUSDT.io یک کانال امن برای تمام کاربران بلاک چینی فراهم می‌کند تا از طریق قرارداد‌های هوشمند غیرمتمرکز با دارایی‌های دنیای واقعی ارتباط و سرمایه گذاری داشته باشند.

هدف stUSDT.io، ایجاد یک مکانیزم سرمایه‌گذاری و مدیریت غیرمتمرکز دارایی‌های دنیای واقعی است تا آن‌ها را به دنیای دیجیتال متصل کرده و به اکوسیستم ترون وارد کند. توکن این پلتفرم stUSDT نام دارد که یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است و به عنوان اثباتی برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دنیای واقعی عمل می‌کند. علاوه بر آن، این توکن ماهیت سرمایه‌گذاری نیز دارد و دارندگان را قادر می‌سازد تا درآمد کسب کنند.

هم اکنون پس از مدت‌ها توسعه و پیشرفت، در 3 جولای سال 2023 این محصول دارایی دنیای واقعی به اکوسیستم ترون اضافه شده است. جاستین سان، بنیانگذار ترون و عضو هیئت مشاوران جهانی هیوبی، معتقد است که stUSDT می‌تواند به عنوان پلی برای اتصال دارایی‌های بازار‌های سنتی به اکوسیستم‌های بلاک چینی عمل کند و گزینه‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت بیشتری را در اختیار کاربران و سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال قرار دهد.

stUSDT در زمان راه‌اندازی یک کمپین خوش آمدگویی نیز راه‌اندازی می‌کند که در آن سود سالیانه استیکینگ و سرمایه‌گذاری در توکن را به 10 درصد افزایش می‌دهد، در حالی که این عدد معمولاً 5 درصد است. این کمپین در تلاش است تا کاربران جدید را به این محصول جذب کند و اولین تجربه کاربران ترون با دارایی‌های دنیای واقعی را بهبود بخشد.

stUSDT اهمیت بسیاری برای ترون دارد، زیرا اولین محصول مرتبط با دارایی‌های دنیای واقعی این شبکه است و موفقیت آن می‌تواند به پیشرفت و بهبود این شبکه کمک قابل توجهی کند. علاوه بر آن، برنامه استیکینگ و کاربرد‌های stUSDT منجر به افزایش کاربران و سرمایه‌گذاری در اکوسیستم ترون خواهد شد که برای این اکوسیستم بسیار مفید خواهد بود.

فرصت‌های جدید محصول دارایی‌های دنیای واقعی برای ترون

امروزه محصولات ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های دنیای واقعی در صنعت و بازار ارز‌های دیجیتال بسیار محبوب شده‌اند. شبکه‌ها و ارز‌های دیجیتال در تلاش هستند تا با افزایش ارتباط با دارایی‌های دنیای واقعی و فعالیت‌های روزمره کاربران، کاربرد و محبوبیت بیشتری پیدا کنند و این محصولات یک روش اصلی برای دستیابی به این اهداف به شمار ‌می‌روند.

پلتفرم stUSDT به کاهش شکاف بین سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی کمک می‌کند و در عین حال اتصال حوزه ارز‌های دیجیتال با دنیای واقعی را امکان‌پذیر می‌کند. با توجه به خدمات استیکینگ و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، stUSDT در تلاش است تا اکوسیستم ترون را برای توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی و معرفی به جامعه ارز‌های دیجیتال ترغیب کند. توکنیزه کردن دارایی‌ها کاربرد‌ها و فواید مختلفی دارند و به عنوان مثال برای انتقال مالکیت و کسب سود از دارایی‌های دنیای واقعی در فضای ایمن بلاک چینی می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

stUSDT، در واقع پاسخ اکوسیستم ترون به stETH در پروتکل لیدو دائو است، stETH یک توکن غیرمتمرکز است که به عنوان اثبات سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دنیای واقعی عمل می‌کند و دارندگان آن می‌توانند از دارایی‌های دنیای واقعی درآمد کسب کنند، stUSDT کاربرد مشابهی دارد اما مکانیزم‌های مدیریت دارایی غیرمتمرکز و بهتری را معرفی می‌کند.

این محصول توسط سازمان غیرمتمرکز و دائو JustLend مدیریت می‌شود که دارای بالاترین ارزش قفل شده در اکوسیستم ترون است و از جمله برترین پروژه‌های دیفای و غیرمتمرکز بازار به شمار می‌رود. علاوه بر این، ترون میزبان بزرگترین عرضه در گردش استیبل کوین USDT و دارای بیشترین ارزش قفل شده پس از اتریوم است که باعث رشد ارگانیک stUSDT نیز خواهد شد.

با توجه به این موارد، تیم stUSDT مطمئن است که با عرضه و ارائه خدمات این محصول، کاربران جدید به اکوسیستم ترون وارد می‌شوند و اکوسیستم آن گسترش پیدا خواهد کرد. این گسترش اثر مثبت خود را بر روی توکن بومی ترون نیز خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که بزودی شاهد افزایش قیمتی ترون باشیم.

جمع‌بندی

شبکه‌های بلاک چینی به طور مداوم در حال رشد و پیشرفت هستند و سرمایه‌گذاران مهم است تا به خدمات و برنامه‌های جدید توجه داشته باشند. عرضه محصولاتی مانند stUSDT می‌توانند اثرات مثبت و منفی داشته باشند و به طور مستقیم بر روی قیمت ارز دیجیتال شبکه عرضه شده تأثیرگذار هستند.

بنابراین خبر عرضه stUSDT می‌تواند برای دارندگان توکن ترون و علاقه مندان اکوسیستم این ارز دیجیتال خبر مهمی باشد و پیشنهاد می‌کنیم که به روند پیشرفت و میزان کاربران این محصول توجه داشته باشید زیرا ممکن است نشانه‌هایی از افزایش و کاهش قیمتی ترون به شما نشان دهد.

در صورت تمایل به خرید ارز دیجیتال ترون می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال سرمایکس (sarmayex.com) مراجعه فرمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها