|
کدخبر: 296510

پرفروش‌ترین و بهترین مدل دوربین هایک ویژن در هایک پلاس

بهترین  و پرفروش ترین دوربین های هایک ویژن، هایک ویژن یکی از بهترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی در دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویر است. از دوربین مداربسته هایک ویژن تا تجهیزات وابسته است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در دو دهه توانسته است به بزرگترین تولید کننده دوربین های مداربسته در دنیا تبدیل شود.

دوربین مداربسته هایک ویژن

منظور از بهترین مدل دوربین مداربسته هایک ویژن چه می باشد؟

پرفروش ترین دوربین ها و محصولات هایک ویژن در فروشگاه هایک پلاس عبارتند از محصولات دام و بولت 2 مگاپیکسل TURBO HD  که با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا.  به بازار عرضه شده است و در آن هیچ کالای جدیدی نسبت به لیست قبلی دیده نمی شود. مرجع اصلی قیمتگذاری محصولات و واردکننده محصولات این برند در ایران، هایک پلاس بوده و هر کالای جدید که وارد کشور شود از طریق این نهاد و این مرجع معرفی می گردد. فروشگاه هایک پلاس نمایندگی رسمی هایک ویژن، تمام کالاهای خود را با گارانتی هایک پلاس این شرکت عرضه می کند.

محصولاتی که با حرف DS شروع می شود. تمام محصولات هایک ویژن در ایتدای پارتنامبرشان DS دارند.

به صورت کلی منظور از بهترین دوربین هایک ویژن، مدلی است که متناسب با نیاز های فرد و بیشترین امکانات رو داشته باشد و به همین دلیل بهترین مدل دوربین برای افراد مختلف و در شرایط متفاوت با هم فرق خواهد داشت.

به عنوان مثال: کسی که برای حفظ امنیت محیط خانه به خرید دوربین مداربسته اقدام می کند، باید یکی مدل خواص از مدل های دوربین مداربسته هایک ویژن را تهیه کند تا به کمک این دوربین بتواند در صورت وارد شدن سارق به خانه، چهره او را تشخیص دهد و یا بتواند از راه دور وضعیت خانه خود را کنترل کند.

مزایای خرید دوربین هایک ویژن چیست + لیست قیمت هایک ویژن

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و استفاده از آن بسیار ساده است و نگهداری آن آسان است، و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.  تجهیزات این برند معتبر دوربین با دوام، قابل اعتماد و ایمن است.

به مجموعه وسیع تجهیزات امنیتی هایک ویژن امروز ما نگاهی بیندازید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید. ما در شرکت هایک پلاس یک یتم عالی داریم که مایل است به شما در تامین تمام نیازهای امنیتی و نظارتی دوربین مدار بسته و پشتیبانی و شماره به شما کمک کند. برای اطلاع از موجودی کالاهای هایک ویژن و لیست قیمت هایک ویژن به فروشگاه های پلاس، مراجعه کنید.

لیست قیمت هایک ویژن

 لنزهای دوربین هایک ویژن :

لنزهای دوربین هایک ویژن دارای پوشش وسیع تری هستند، بنابراین در حالی که گرانتر از دوربین های مدار بسته معمولی هستند، برای پوشش یک منطقه باید به خرید کمتر آنها بپردازید.

تجزیه و تحلیل دقیق :

اکثر سیستم های مدار بسته IP Hikvision با قابلیت تجزیه و تحلیل ساخته می شوند، که نیازی به سرمایه گذاری اضافی در در تهیه نرم افزار تجزیه و تحلیل نیست.

وضوح تصویر :

اغلب در مورد دوربین های شبکه هایک ویژن، به دلیل مقدار بیشتر مگاپیکسل، می توان وضوح تصویر بهتری را به دست آورد. این همچنین به شما امکان می دهد هنگام بزرگنمایی روی فیلم از پیش ضبط شده خود وضوح بالاتری داشته باشید.

استفاده آسان :

اگر چندان اهل فن نیستید، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن می تواند برای شما ایده آل باشد زیرا استفاده و درک آنها آسان است.

قابل توسعه :

سیستم های هایک ویژن قابل توسعه هستند که برای آینده مفید است. اگر در ابتدا فقط می توانید تعداد معینی دوربین خریداری کنید، همیشه این گزینه را خواهید داشت که در صورت توسعه کسب و کار یا نیاز به امنیت بیشتر، دوربین های جدیدی را در آن قرار دهید.

نصب ساده :

به طور کلی، هایک ویژن دوربین مداربسته را به گونه ای طراحی کرده است که نصب ساده ای داشته باشد، بدین معنا که سیستم امنیتی جدید شما می تواند به زودی و در کمترین زمان راه اندازی شود.

نکات مورد توجه در خرید دوربین هایک ویژن

برای خرید دوربین های هایک ویژن بهتر است به نکاتی توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. توجه به نیازها و قابلیت های مورد نظر خود: نیاز است که پیش از خرید، تمام قابلیت های مورد نیاز خود را دسته بندی کنید.

همچنین بهتر است میزان بودجه و نیازهای خود را در اختیار نصاب و یا فروشنده دوربین مداربسته قرار دهید تا بتوانند مناسب ترین محصول را به شما معرفی کنند.

خرید محصول با گارانتی معتبر:

محصولات هایک ویژن توسط شرکت های مختلفی در ایران به فروش می رسند، توصیه می گردد که پیش از خرید از اعتبار شرکت گارانتی دهنده محصولات اطمینان حاصل نمایید .شرکت هایک پلاس ارائه دهنده گارانتی معتبر می باشد.

اطمینان از پشتیبانی محصول از قابلیت های مورد نظر:

پس از معرفی یک محصول خاص توسط نصاب یا فروشنده، می بایست با مراجعه به کاتالوگ، مشخصات فنی و یا دیتاشیت از صحت قابلیت های آن مطمئن شوید و یا حتما خرید خود را از نمایندگان معتبر فروش انجام دهید.

رزولوشن دوربین مداربسته :

یکی از نکات حائز اهمیت در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به رزولوشن آن است، توجه داشته باشید که در هر پروژه یا هر کاربردی، نیاز به تهیه دوربین با رزولوشن بسیار بالا نیست.

اما اگر محیط نصب، دارای حساسیت بالایی است و دیدن جزئیات بیشتری از محیط برای کاربر، حائز اهمیت است حتما نیاز است که دوربین با رزولوشن بالا و یا حتی از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP با قابلیت های VCA استفاده شود تا پس از نصب دوربین مداربسته هایک ویژن بیشترین بهره وری لحاظ شود.

هایک پلاس

ثبت سفارش در فروشگاه هایک پلاس

پرفروش ترین محصولات هایک ویژن از طریق خرید اینترنتی و پرداخت از درگاه این وبسایت امکان پذیر است. کاربران به محض عضویت از سایت از تخفیف 7 درصدی بهره می برند و تمام خریداران پس از خرید اول و نخست خود، از تخفیف بیش از 20 درصد برای خریدهای دفعات بعد خود که بالای 3 میلیون تومان است، بهره می برند. علاوه بر این روش، شماره تماس ۰۲۱۶۶۷۴۳۶۵۹ و ۰۲۱۶۶۷۶۵۰۹۵ پاسخگوی مشتریان خواهد بود. نشانی فروشگاه به آدرس تهران – جمهوری – تقاطع حافظ – پاساژ نادری – طبقه زیر همکف – پلاک ۸ – فروشگاه هایک ویژن پلاس ( هایک پلاس ) هم به صورت حضوری به مشتریان خدمات ارائه می کند.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها