|
کدخبر: 261247

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی دیجی حفاظ

تأمین امنیت اماکن و ساختمان‌ها در عصر تکنولوژی امروز به یک امر معمول تبدیل شده و کاربران در تلاشند با به کارگیری تجهیزات پیشرفته روز دنیا امنیت حریم شخصی خود را ارتقاء دهند. دوربین‌های مدار بسته یکی از انواع تجهیزات حفاظتی هستند که سال‌ها است در ساختمان‌های مسکونی، اداری و اماکن دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند و با عملکرد ویژه خود نقش مهمی در تأمین امنیت دارند. با توجه به نقش برندها در کیفیت این تجهیزات و اهمیت خرید آن‌ها از نمایندگی‌های معتبر، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن از دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن یک انتخاب ایده آل به نظر می‌رسد. در ادامه ضمن معرفی دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن، راجع به دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن و مزیت‌های خرید از آن صحبت خواهیم کرد.

برند هایک ویژن

اگر نگاه مختصری به تاریخ برند هایک ویژن بیاندازیم، خالی از لطف نخواهد بود. هایک ویژن یک برند چینی است که شرکت آن در سال ۲۰۰۱ تأسیس شده است. هم‌اکنون نیز این شرکت در رده بهترین و پرفروش‌ترین برندهای دوربین مدار بسته قرار دارد. جالب است بدانید این برند دارای رتبه یک جهانی در سیستم‌های حفاظتی تصویری است. هایک ویژن همواره یک گام جلوتر از تکنولوژی روز حرکت می‌کند و به دلیل کیفیت برتر و قیمت مناسب محصولات خود به پیشتازان بازار دوربین‌های مدار بسته و تجهیزات امنیتی تبدیل شده است. 

برند هایک ویژن تنها برندی است که محصولات متنوع آن برای پروژه‌های کوچک مانند واحدهای مسکونی و پروژه‌های بزرگ مانند کارخانه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. دوربین‌های هایک ویژن بیشترین سهم از بازار تجهیزات حفاظتی تصویری ایران را به خود اختصاص داده‌اند‌. شما می‌توانید انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه را از نمایندگی هایک ویژن در ایران تهیه کنید. علاوه بر آن کمپانی هایک ویژن طی چند سال اخیر موفق شده انواع تجهیزات پیشرفته‌تر مانند دوربین‌های حرارتی، هوشمند و غیره را تولید کند‌.

انواع دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن

قبل از این که به خرید دوربین هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن بپردازیم، بهتر است کمی با دوربین‌های این برند معتبر آشنا شوید. دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن در دو دسته آی پی یا تحت شبکه و دوربین‌های مدار بسته آنالوگ تقسیم‌بندی می‌شوند. دوربین‌ مدار بسته تحت شبکه همان‌طور که از نام آن مشخص است، به آن دسته از دوربین‌هایی اطلاق می‌شود که از پروتکل‌های شبکه برای انتقال تصاویر ضبط شده بهره می‌برد. هر چند مدت زیادی از تولید این نوع دوربین نمی‌گذرد، اما پتانسیل بالای آن در عملکرد بهینه سبب شده استفاده از آن به طرز چشمگیری افزایش یابد. تجهیزات شبکه هایک ویژن شامل مدل‌های مختلفی از دوربین مدار بسته، تجهیزات ضبط شبکه و دستگاه‌های ان وی آر می‌شود. این تجهیزات با قابلیت‌های پیشرفته خود یک سیستم امنیتی حرفه‌ای را برای افراد به ارمغان می‌آورند و برای تأمین امنیت پروژه‌های بزرگ بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسند.

دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن بخش قابل توجهی از بازار سیستم‌های حفاظتی تصویری را به خود اختصاص داده‌اند. هر سال نیز تکنولوژی‌های جدیدی به این دوربین‌ها افزوده می‌شود که بر کارایی و عملکرد آن‌ها می‌افزاید. شما می‌توانید این دوربین‌ها را از نمایندگی هایک ویژن تهیه کنید. دسته دوم از دوربین‌های مداربسته هایک ویژن، دوربین‌های آنالوگ هستند که از سیگنال‌های آنالوگ اچ دی برای انتقال داده‌های دوربین به دستگاه ضبط کننده استفاده می‌کنند. به همین دلیل این دوربین‌ها با نام دوربین مدار بسته توربو اچ دی شناخته می‌شوند.

دوربین‌های مدار بسته آنالوگ جزو نخستین سیستم‌های حفاظتی به شمار می‌روند. هر چند این محصولات نیز طی سال‌ها در روند پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات قرار گرفته و برخی از ویژگی‌های آن‌ها مرتفع گردیده است. این دوربین‌ها در بازار فروش تجهیزات حفاظتی همچنان بر قوت خود باقی هستند. سیستم‌های آنالوگ نیز از انواع مختلف دوربین‌های مدار بسته  و دستگاه‌های دی وی آر تشکیل شده‌اند.

دوربین‌های مدار بسته آنالوگ هایک ویژن جزو آن دسته از سیستم‌های حفاظتی موثر و کارآمدی هستند که ضمن عملکرد بهینه، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و صرفه اقتصادی دارند. شما می‌توانید در نمایندگی هایک ویژن به جدیدترین محصولات این برند دسترسی پیدا کنید. حال که به شناخت کلی از این دوربین‌ها رسیدید، وقت آن است که به معرفی دیجی حفاظ بپردازیم‌. قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید. کمپانی‌های معتبری مانند هایک ویژن معمولا محصولات خود را به نمایندگی‌های مجازی می‌سپارند که از اعتبار و ارزش بالایی در بین مردم برخوردارند‌. قطعا چنین شرکت‌هایی اعتبار برند خود را با چنین فاکتورهایی به خطر نمی‌اندازند؛ بنابراین وقتی به معرفی دیجی حفاظ می‌پردازیم، از اعتبار آن اطمینان داریم.

نمایندگی هایک ویژن

دیجی حفاظ به عنوان نماینده رسمی محصولات دوربین مدار بسته هایک ویژن و بررگ‌ترین و قدیمی‌ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه فروش دوربین‌های مدار بسته فعالیت دارد. دیجی حفاظ با سال‌ها تجربه فعالیت در این حوزه ضمن وارد کردن و پخش دوربین مدار بسته هایک ویژن، سایر محصولات حفاظتی تصویری از برندهای هایلوک و داهوا و همچنین سوئچ و سایز تجهیزات شبکه از برندهای معتبر که به تجهیزات امنیتی مرتبط هستند را عرضه می‌کند‌. این فروشگاه با مدیریت علیرضا رحیمی  همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان در راستای عرضه این سیستم‌های حفاظتی امنیتی فعالیت دارد و هم‌اکنون نیز به عنوان بزرگ‌ترین نمایندگی هایک ویژن در ایران شناخته می‌شود.‌

از ویژگی‌های برجسته فروشگاه دیجی حفاظ می‌توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. این فروشگاه ضمن ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای، به تمام نقاط کشور خدمات‌رسانی دارد. از جمله خدمات پس از فروش دیجی حفاظ می‌توان به خدمات مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی برای محصولات مختلف هایک ویژن اشاره کرد.

ارائه خدمات این نمایندگی هایک ویژن به چند بخش مختلف تقسیم شده است. به عنوان مثال در بخش پذیرش تمام امور مربوط به ثبت سفارش و ارسال انجام می‌شود، در بخش پشتیبانی فنی به مشکلات فنی شما رسیدگی می‌شود و در بخش گارانتی نیز به تعمیر و سرویس تجهیزات معیوب پرداخته می‌شود. علاوه بر این‌ها، بخشی از خدمات دیجی حفاظ به نصب و راه‌اندازی تجهیزات حفاظتی اختصاص دارد‌. شما می‌توانید برای خرید انواع دوربین های مدار بسته و تجهیزات وابسته به آن‌ها  وارد سایت رسمی دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن شده و پس از دریافت مشاوره جهت خرید درست، سفارش خود را ثبت کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها