|
کدخبر: 195069

اختصاصی گسترش نیوز:

راهنمای خرید دوربین مداربسته + قیمت بهترین مدل ها در بازار

دوربین های امنیتی و مداربسته ضمن اینکه به شما آرامش می بخشند، از اموال و عزیزان شما نیز محافظت می کند. ولی برای بیشترین اطمینان خاطر شما باید نکات مهمی را بدانید تا بهترین خرید را داشته باشید.

فناوری راهنمای خرید دوربین مداربسته + قیمت بهترین مدل ها در بازار

دوربین امنیتی خانگی یک دستگاه نظارتی است که به شما امکان می دهد از هر کجا که هستید، ملک خود را زیر نظر داشته باشید و با استفاده از اتصال به اینترنت، تصاویر زنده یا ضبط شده را به تلفن هوشمند یا دوربین خود منتقل کنید.

خرید دوربین امنیتی منزل یک فرآیند نسبتاً ساده است. ما در گسترش نیوز نحوه خرید بهترین دوربین امنیتی خانه را برای شما توضیح داده ایم.

از کدام قسمت از خانه خود می خواهید محافظت کنید؟

اطمینان حاصل کنید که تمام مکان هایی که سارق می تواند وارد خانه شما شود را پوشش دهید. علاوه بر این، تعیین کنید که آیا به دوربین های داخلی یا دوربین های خارجی یا هر دو نیاز دارید و می خواهید آنها را در کجا قرار دهید.

هنگامی که دوربین ها را در داخل و خارج نصب می کنید، مطمئن شوید که آنقدر بالا هستند که فرد مزاحم نتواند دوربین را بدزدد یا به نحوی آن را بپوشاند.

منبع تغذیه

تصمیم بگیرید که دوربین سیمی یا بی سیم می خواهید. دوربین های سیمی حتما نیاز ندارد که کنار منبع تغذیه نیازی باشند اما باید به سیم ضبط مرکزی متصل شوند. در نتیجه، آنها معمولاً به نصب حرفه ای نیاز دارند. بسیاری از دوربین های بی سیم نیاز به خروجی در خارج یا داخل دارند. برخی از دوربین های بی سیم را می توان با باتری کمری تغذیه کرد که باید به صورت دوره ای شارژ شود. مدل های دیگر را با پریز دیواری یا با انرژی خورشیدی (اگر دوربین برای آن طراحی شده) تغذیه می شوند.

دوربین-مداربسته۵

مزیت اصلی دوربین های سیمی این است که می توانید به طور مداوم روی یک دستگاه محلی ضبط کنید و بنابراین نیازی به پرداخت ماهانه هزینه ذخیره سازی یا نگرانی برای هک شدن ندارید. باز طرفی دیگر، نصب دوربین های بی سیم بسیار ساده تر است و بسیاری از آنها ویژگی های پیشرفته تری مانند تشخیص چهره، مناطق فعالیت و برنامه های تلفن همراه کاربر برای مشاهده فیلم از راه دور دارند.

بودجه

رنج قیمتی یک دوربین امنیتی از ۳۰۰ هزار تومان تا حدود ۶ میلیون تومان است. به طور متوسط ​​هزینه یک سیستم کامل برای پوشش خانه، به اینکه وسعت مکانی که می خواهید در آن از دوربین استفاده کنید چقدر است و مدل و برند دوربین بستگی دارد.

برای دوربین ها بی سیم، اگر به چندین دوربین نیاز دارید، هزینه خرید و هزینه ذخیره سازی ویدئو شما افزایش می یابد. با این حال، برای صرفه جویی در هزینه های نصب، می توانید این دوربین ها را خودتان نصب کنید. اگر نصب حرفه ای و دوربین سیم دار را انتخاب کنید، هزینه نصب آن هم باید در بودجه خود در نظر بگیرید.

ویژگی های مناسب

ویژگی های کلیدی دوربین امنیتی منزل عبارتند از: ضبط با حرکت، هشدارهای تلفن های هوشمند، وضوح با کیفیت خوب و دید در شب. از دیگر ویژگی هایی که می تواند مفید باشد، می توان به صدای دو طرفه، آژیرهای داخلی و نور افکن و میدان دید وسیع برای ضبط بیشتر با دوربین های کمتر اشاره کرد.

دوربین-مداربسته۳

ویژگی های نرم افزاری پیشرفته ای که باید در نظر بگیرید شامل دوربین هایی است که می توانند بین افراد و حیوانات تمایز قائل شوند و آنهایی که بر روی مناطق فعالیت خاصی نظارت می کنند تا به فیلتر کردن هشدارهای کاذب کمک کند. یک لیست از ویژگی هایی که نیاز دارید تشکیل دهید و دوربینی که آنها را دارد برای خرید انخاب کنید.

حریم خصوصی خود دوربین های بی سیم فیلم را از طریق اینترنت منتقل می کنند و دریک سرور ذخیره می کنند، یعنی از نظر فنی توسط افراد دیگر قابل مشاهده است. برای کاهش این ریسک، فقط دوربین هایی از شرکت های معتبر که به آنها اعتماد دارید، خرید کنید.

ویژگیهای کلیدی که هنگام خرید دوربین امنیتی منزل باید به آن توجه کنید

فعال سازی حرکت

یک دوربین باید به محض تشخیص حرکت شروع به ضبط کند و آن فیلم را در جایی ذخیره کند که برای مدتی قابل دسترسی باشد. به این حالت به عنوان ضبط مبتنی بر رویداد هم یاد می شود.

هشدارهای تلفن های هوشمند

یک دوربین امنیتی خوب باید هشدارهای سفارشی که به تلفن هوشمند یا کامپیوتر ارسال می شود را ارائه دهد.

وضوح تصویر

هرچه فیلم با کیفیت بالاتر فیلم برداری کند، جزئیات بیشتری را خواهید دید. اکثر دوربین های امروزی ویدئو با وضوح کامل (HD) (۱۰۸۰p یا ۲ مگاپیکسل) ارائه می دهند. Full HD برای اکثر افراد مناسب و کافی خواهد بود اما اگر می خواهید روی صورت یا پلاک شخص زوم کنید، به دنبال سوپر یا اولترا اچ دی و لنزهای زوم دیجیتال ۸ یا ۱۲ برابری باشید.

دوربین-مداربسته۱

دید در شب

دوربین های امنیتی در فضای باز باید دید در شب با برد خوب داشته باشند. دوربین ها در شب به اندازه روز نمی بینند. دید در شب رنگی نیز در برخی از دوربین های رده بالاتر یک گزینه است.

صدا

میکروفون داخلی به شما امکان می دهد بشنوید و ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بلندگوی صوتی دو طرفه ارتقاء خوبی است بنابراین می توانید از طریق دوربین با هرکسی که در ملک شما است صحبت کنید.

ذخیره سازی

اکثر دوربین ها فیلم خود را در سرور از راه دور متصل به دوربین ذخیره می کنند. ذخیره سازی محلی نیز در برخی دوربین ها ارائه می شود. در این نوع ذخیره سازی، چه روی کارت microSD در دوربین و چه در هارد دیسک متصل جداگانه یک گزینه است.

میدان دید

هرچه میدان دید وسیع تر باشد، دوربین های کمتری برای نصب کل دارایی خود باید نصب کنید. به دنبال میدان دید بین ۱۳۰ تا ۱۸۰ درجه باشید.

دوربین-مداربسته۴

یکپارچه سازی

دوربین های بی سیم هوشمند می توانند با سیستم های خانه هوشمند ارتباط برقرار کنند تا ویژگی ها، امنیت و راحتی بیشتری را به شما ارائه دهند. برای مثال ، هنگامی که با اکوسیستم Alexa یا Google's Home ادغام می شوید، می توانید از دستورات صوتی برای ضبط تصاویر امنیتی روی بلندگوی هوشمند با صفحه نمایش یا تلویزیون سازگار استفاده کنید. برخی از دوربین های امنیتی نیز با قفل های هوشمند ادغام می شوند تا امنیت خانه فراهم شود.

اشتباهاتی که نباید مرتکب آن ها بشوید

اشتباه شماره ۱ مردم هنگام خرید دوربین های امنیتی در خانه ، خرید مارک های ارزان قیمت و بدون نام است. در این مورد ممکن است به شما بگویند، دوربین ۴ مگاپیکسل است اما در واقع از فناوری ۱ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند.

دومین اشتباه رایج این است که هنگام خرید دوربین، قابلیت Wi-Fi خانه خود را در نظر نگیرید. پخش مستقیم ویدئو و بارگذاری ویدئو از پهنای باند زیادی استفاده می کند و برای مشاهده صحیح فیلم ها باید سرعت بارگذاری و بارگیری خوبی داشته باشید.

یک تصور اشتباه رایج در مورد دوربین های امنیتی این است که همه چیز را ضبط می کنند. این امر در مورد دوربین های مداربسته سنتی صدق می کرد ولی دوربین های امروزی معمولا تنها زمانی که حرکت را تشخیص می دهند، شروع به ضبط می کنند.

پرفروش ترین دوربین های مداربسته

سیستم امنیتی حفاظتی دوربین مداربسته و دزدگیر بیسیم هگزا مدل smarthome

قیمت: ۶۲۰،۰۰۰ تومان

پرفروشترین-دوربین۱

نوع اتصال: بی‌سیم (Wi-Fi)، باسیم (LAN)

مشخصات ظاهری: بی‌سیم جمع‌وجور

قابلیت بزرگنمایی اپتیکال: خیر

دید در شب: بله

قابلیت ضبط صدا: بله

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل IMI CMSXJ۱۳B

قیمت: ۱،۱۵۰،۰۰۰ تومان

پرفروش-ترین-دوربین۲

نوع اتصال: بی‌سیم (Wi-Fi)

مشخصات ظاهری: بی‌سیم جمع‌وجور

قابلیت بزرگنمایی اپتیکال: خیر

دید در شب: بله

قابلیت ضبط صدا: بله

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T۱۱۰ -P

قیمت: ۲۸۰،۰۰۰ تومان

پرفروش-ترین-دوربین۳

نوع اتصال: باسیم (BNC)

مشخصات ظاهری: دام

بزرگنمایی اپتیکال: خیر

دید در شب: بله

قابلیت ضبط صدا: خیر

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل HD-۰ ۰ ۱

قیمت: ۱۸۹،۰۰۰ تومان

پرفروش-ترین-دوربین۴

نوع اتصال: باسیم (LAN)

قابلیت بزرگنمایی اپتیکال: خیر

دید در شب: بله

قابلیت ضبط صدا: خیر

دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون مدل ۷۸۳۲P۳

قیمت: ۹۸۰،۰۰۰ تومان

پرفروش-ترین-دوربین۵

نوع اتصال: بی‌سیم (Wi-Fi)، باسیم (LAN)

مشخصات ظاهری: بی‌سیم جمع‌وجور، با سیم

قابلیت بزرگنمایی اپتیکال: خیر

دید در شب: بله

قابلیت ضبط صدا: بله

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ۰ ۹CM

قیمت: ۹۸۷،۰۰۰ تومان

پرفروش-ترین-دوربین۶

نوع اتصال: بی‌سیم (Wi-Fi)

مشخصات ظاهری: بی‌سیم جمع‌وجور

قابلیت بزرگنمایی اپتیکال: خیر

دید در شب: بله

قابلیت ضبط صدا: بله

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها