|
کدخبر: 273156

بهترین بازی‌های آفلاین موبایل؛ معرفی ۱۰ بازی جذاب که نباید از دست داد!

بازی‌های دیجیتالی یک سرگرمی‌ بزرگ در دنیای مدرن است. اما ما همه جا به پتلفرم‌هایی مانند کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس و غیره دسترسی نداریم. از سوی دیگر هم ممکن است همیشه و در همه جا امکان اتصال به اینترنت را نداشته باشیم. به همین دلیل است که اطلاع از لیست پرطرفدارترین بازی‌های آفلاین موبایل برای بازیکنان جذاب است.

اگر شناخت لیستی از بهترین بازی‌های آفلاین موبایل برای شما هم جذاب است، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا 8 بازی پرطرفدار آفلاین موبایل را معرفی کنیم.

1- Dead Cells؛ شکست و قدرت شروع دوباره را تجربه کنید!

Dead Cells یک بازی اکشن و راگ لایت است که جوایز درخشانی را به خود اختصاص داده است. سلول مرگ پُر از نگهبانانی است که برای کشتن شما تلاش می‌کنند. در بازی Dead Cells کشته شدن به معنای مرگ نیست بلکه زنده شدن و آغازی دوباره برای مبارزه است. هر چقدر که بیشتر بازی کنید، کاراکتر شما قدرت بیشتری دارد. Dead Cells یکی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین است که با انتخاب فریم مد نظر خود از اجرای آن لذت می‌برید. در ادامه همراه با مجموعه گامالوپ به معرفی بهترین بازی‌های آفلاین موبایل می‌پردازیم.

2- Runner: Alto’s Odyssey؛ در لیست بهترین بازی‌های آفلاین ۲۰۲۲

دونده یک بازی آرامش بخش است. همراه با اودیسه آلتو شما از تپه‌های شنی سُر می‌خورید؛ پرش می‌‎زنید و امیتاز جمع می‌کنید. بازی بی‌پایان دونده شما را با خود همراه می‌کند تا ساعت‌ها سرگرمی در دنیای آرامش بخش دونده را تجربه کنید. موسیقی و گرافیک بازی Runner: Alto’s Odyssey باعث شده که دنیای آرام را ایجاد و در لیست پرطرفدارترین بازی‌های آفلاین موبایل قرار گیرد.

اگر به غیر از موبایل به بازی‌های پلی استیشن علاقه دارید؛ حتما لیست بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 را نیز مرور کنید. البته فراموش نکنید که قبل از بازی‌ها باید برای خرید اکانت قانونی  ps5 از مراجع اصلی و معتبر فروش اکانت قانونی اقدام کنید. کلیه خوانندگان این مقاله می‌توانند خرید اکانت قانونی fifa 23 را با تخفیف ویژه از گامالوپ دریافت کنند.

3- Grand Mountain Adventure، یکی از بهترین بازی های جهان!

Grand Mountain Adventure بازی در کوهستان‌های زیبای دنیا است. اگر به برف و سُر خوردن روی کوه‌های برفی علاقه دارید؛ پس حتما بازی ماجراجویی در کوه بزرگ را تجربه کنید. پس از محبوبیت بازی‌های ورزشی زمستانه در PS1 و PS2 تجربه دوباره بر روی پلتفرم موبایل برای گیمرهای علاقمند به کوهای برفی بسیار لذت بخش بوده است.

در بازی ماجراجویی در کوه بزرگ، هفت کوه جهانی برای بازی وجود دارد و شما را با بیش از 100 چالش مواجه می‌کند. بر همین مبنا بازی Grand Mountain Adventure در دسته بهترین بازی‌های آفلاین موبایل قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که با خرید پلاس اکسترا به عنوان جدیدترین اشتراک‌های PS، می‌توانید به بازی‌های قدیمی‌تر PS1 و PS2 مانند بازی Grand Mountain Adventure و 400 بازی دیگر دسترسی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از عرضه بازی‌های 2022 اکانت قانونی آن‌ها را پیش خرید کنید. برای خرید اکانت قانونی god of war ragnarok با تخفیف ویژه از گامالوپ هم اکنون اقدام کنید.

4- Crossy Road، یکی از بهترین بازی‌های آفلاین کم حجم اندروید!

Crossy Road یک بازی سرگرم‌کننده برای تمام اوقاتی است که به کار خاصی مشغول نیستید و می‌خواهید با یک بازی جذاب آفلاین سرگرم شوید. بازی با کاراکتر یک مرغ شروع شده و فرآیند بازی بر عبور مرغ از خیابان‌های شلوغ و از بین ماشین‌ها متمرکز است. شما باید مرغ را سالم از بین ماشین‌ها عبور دهید.

در مراحل بالاتر شخصیت‌های داستان تغییر می‌کنند. علاوه بر شخصیت‌ها، نقشه بازی هم تغییر کرده و کم کم به کهکشان راه شیری قدم می‌گذارید. بازی Crossy Road به گونه‌ای طراحی شده که بتوانید ساعت‌ها بازی کنید و خسته نشوید.

معرفی بهترین بازی موبایل

5- Traffic Rider، مسابقات موتورسواری را تجربه کنید!

Traffic Rider یک بازی مسابقه‌ای اول شخص هیجان‌انگیز است. ترافیک ریدر در واقع یک بازی موتورسواری است که باید بدون برخورد با موانع به خط پایان برسید. در طول مسیر چالش‌های بسیاری دارید و حالت‌های مختلفی را تجربه می‌کنید. 70 مأموریت و 20 موتور سیکلت مسابقه‌ای باعث شده که بهترین تجربه را در بازی Traffic Rider داشته باشید.

6- Arcade: Jungle Marble Blast، سرگرمی را با تمرکز و دقت آمیخته کنید!

زنجیره‌ای از کره‌های رنگی بخش بزرگی از جذابیت بازی Arcade: Jungle Marble Blast محسوب می‌شود. باید به دنبال توالی‌ سه عددی توپ‌های کوچک باشید. اگر بتوانید توپ‌های یک رنگ را در کنار هم قرار دهید یکباره با تعداد زیادی از دایره‌های رنگی خداحافظی می‌کنید. گیم پلی بازی Arcade: Jungle Marble Blast برای اغلب بازیکنان سرگرم کننده و جذاب است. زنجیره به هم پیوسته توپ‌های رنگی طولانی و قابلیت‌های بازی باعث شده تا Arcade: Jungle Marble Blast در لیست بهترین بازی‌های آفلاین موبایل قرار گیرد.

7- Monument Valley، معماها را حل کنید!

Monument Valley یک بازی پازل معمائی بسیار منعطف است. شما می‌توانید سطح را به هر صورتی که می‌خواهید خم کنید تا مطمئن شوید که شخصیت شما به موقعیت مناسبش رفته و معما حل می‌شود. در Monument Valley گرافیک نرم نرم است، کنترل ها به خوبی پاسخگو می‌دهند و بازی بسیار چالش برانگیز است. شرایط و قابلیت‌های بازی Monument Valley باعث شده تا در لیست بهترین بازی‌های آفلاین موبایل قرار گیرد.  

8- Super Hexagon، ساده اما چالش برانگیز!

Super Hexagon بازی به سبک آرکید است. اگر از بازی چالش‌برانگیز آرکید لذت برده‌اید پس حتما Super Hexagon را هم تجربه کنید. بازی سوپر هگزان نرخ فریم بالایی داشته و از کنترلر به روز رسانی شده پشتیبانی می‌کند. در سوپر هگزان شکست، یک امر ثابت است. اما تلاش دوباره برای تسلط بر قوانین ساده و حرکت سریع بازی از جمله جذابیت‌های خاص بازی Super Hexagon است.

خرید اکانت قانونی

گامالوپ بزرگ‎‌ترین ارائه دهنده خرید اکانت قانونی پلی استیشن و گیفت کارت در ایران

در این مقاله 8 مورد از بهترین بازی‌های آفلاین موبایل را به شما معرفی کردیم. اگر می‌خواهید دیگر بازی‌های جذاب آفلاین را بشناسید، از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان مجموعه بزرگ گامالوپ ارتباط بگیرید.

مجموعه بزرگ گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه فروش کنسول‌های پلی استیشن، اکانت قانونی، گیفت کارت پلی استیشن، جدیدترین بازی‌های پلی استیشن، برخی لوازم جانبی گیم و دیگر محصولات گیم پلی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید قبل از دانلود یا خرید بازی‌ها با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. همراه با گامالوپ از بازی‌های خود لذت ببرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها