|
کدخبر: 240994

گیم سنتر ارزانترین فروشگاه سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازی Call Of Duty Mobile دارای یک بخش است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که پوسته‌های اسلحه، لباس‌ها و غیره را خریداری کنند و تنها راه استفاده از این بخش داشتن سی پی (CP) است. روش‌های مختلفی برای دریافت CP وجود دارد که یکی از محبوبترین و راحت‌ترین روش‌ها، خرید سی پی ارزان کالاف از وب سایت گیم سنتر است.

دریافت سی پی کالاف به شما این امکان را می‌دهد که سرباز را مطابق میل خود در بازی Call of Duty Mobile شخصی‌سازی کنید، اما این امکان رایگان نیست. متأسفانه، بدست آوردن سی پی کالاف منحصراً پولی است. آن‌ها یا از طریق پیروز شدن در نبردها یا با خرید مستقیم به دست می‌آیند.

گیم-سنتر

روش‌های بدست آوردن سی پی کالاف

1) GAMECENTER

کسب سی پی کالاف دیوتی موبایل از طریق سایت گیم سنتر یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین راه‌هاست. این را می‌توان با استفاده از گزینه موجودی در سایت گیم سنتر برای کسب CP در COD Mobile انجام داد.

۲) هدایای فصلی

Giveaway راه دیگری برای دریافت سی پی کالاف دیوتی است. هدایا رایگان بوده و بازیکنان COD Mobile اغلب به دنبال چنین رویدادهایی هستند. بازیکنان می‌توانند طرح‌های سلاح، چرخ دنده‌های مختلف، اپراتورها و امتیازات CP رایگان را از طریق هدایا دریافت کنند. این هدایا اغلب در سرورهای discord با تعداد زیادی عضو یا پخش‌کننده در YouTube و Twitch برگزار می‌شود و این مورد شانس برنده شدن شما را بسیار کاهش می‌دهد.

3) خرید سی پی ارزان کالاف از گیم سنتر

گیم سنتر یکی از معتبرترین وب سایت‌ها برای پرداخت‌های درون بازی است. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به صورت مستقیم از محبوب‌ترین روش‌های به‌دست آوردن سی پی کالاف است. با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از گیم سنتر به راحتی و با خیال راحت می‌توانید بازیکن خود را ارتقاء دهید.

گیم-سنتر1

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی

وجود شخصیت‌های مختلف در بازی Call of Duty Mobile باعث محبوبیت این بازی در بین بازیکنان شده است. افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانند از هر یک از شخصیت‌های بازی استفاده کنند. زمانی که می‌خواهید امکانات و سلاح‌های مختلف بازی را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و در جایگاه بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرید، بهتر است خرید سی پی ارزان کالاف را در برنامه خود قرار دهید.

یکی دیگر از مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل این است که به وسیله آن‌ها می‌توان در گردونه شانس بازی که به شما جوایز متنوعی را می‌دهد، شرکت کرد. برای اینکه یک بازیکن بتواند در گردونه شانس شرکت کند باید حداقل 80 سی پی داشته باشد. همچنین یکی دیگر از مزایای خرید سی پی امکان فعال‌سازی برخی از مراحل بازی مانند Battle pass و Battle Royale است. بسیاری از افرادی که حتی به صورت حرفه‌ای این بازی را انجام می‌دهند، از وجود CP در بازی اطلاع چندانی ندارند. آشنایی با مزایای خرید سی پی ارزان کالاف به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا انواع شخصیت‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های بازی را شخصی‌سازی کنند. از مهم‌ترین مزایای خرید سی پی ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- با خرید سی پی کالاف بازیکنان می‌توانند آیتم‌های قدیمی را به‌روز کنند یا آیتم‌های جدیدی خریداری کنند.

2- با خرید سی پی می‌توانید از ویژگی‌های بازی به صورت حداکثری استفاده کنید.

3- با خرید سی پی کالاف در بازی قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن انواع شخصیت‌های بازی را آزاد کنید.

4- استفاده از سی پی به شما این امکان را می‌دهد که انواع شخصیت‌ها، لباس‌ها و سلاح‌ها را خریداری کنید.

تفاوت بین سی پی و یوسی چیست؟

سی پی ارز رسمی بازی Call of Duty Mobile است، اما یوسی ارز رسمی بازی Pubg Mobile است. برای پیشرفت سریع در هر دو بازی، باید ارز رسمی را خریداری کنید تا از ویژگی‌های خاص بازی بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که برای خرید یو سی پابجی و خرید سی پی کالاف دیوتی از فروشگاه‌های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی مانند گیم سنتر استفاده کنید. در صورت عدم توجه به این مهم، ممکن است به راحتی اکانت خود را از دست بدهید و تمامی زحمات شما در بازی به راحتی از بین برود.

راهنمای خرید سی پی ارزان کالاف از گیم سنتر

هر فردی که قصد خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را دارد می‌تواند با مراجعه به وب سایت گیم سنتر به آدرس www.gamecenter.me، تعداد سی پی مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کند. مراحل خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی به این صورت است که پس از بازدید از سایت باید به قسمت بازی کالاف دیوتی موبایل رفته و بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب بسته موردنظر، اطلاعات کامل را با دقت در فرم مربوطه ثبت کنید و در پایان اقدام به پرداخت مبلغ موردنظر نمایید.

گیم-سنتر2

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به صورت امن با گیم سنتر

فروشگاه اینترنتی گیم سنتر یک فروشگاه فعال در زمینه فروش انواع پول، سکه و الماس بازی‌های مختلف است که با چندین سال سابقه توانسته خدمات گسترده‌ای را به بازیکنان بازی‌های مختلف، مانند کالاف دیوتی موبایل، پابجی، فری فایر و غیره ارائه دهد. در صورت نیاز به خدمات در زمینه بازی‌های مختلف می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید. اگر شما بازیکن بازی Mobile Call of Duty هستید و می‌خواهید خرید سی پی ارزان کالاف مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید، می‌توانید با خیال راحت به فروشگاه گیم سنتر اعتماد کنید. همچنین فروشگاه اینترنتی گیم سنتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که به افراد این امکان را می‌دهد تا به راحتی محصولات مورد نظر خود را در بستری امن خریداری کرده و با پشتیبانی آنلاین به صورت آنی آن را دریافت کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها