|
کدخبر: 269569

لیتو (Lito)؛ بهترین تولید کننده گلس موبایل حریم شخصی

گلس محافظ صفحه حریم شخصی نامی است که احتمالاً این روزها زیاد به گوشتان می‌خورد. این نوع گلس، محصولی است که به صورت تخصصی برای محافظت از اطلاعات شخصی صفحه نمایشگر گوشی‌ها طراحی شده و یک گلس ضد جاسوسی برای جلوگیری از سرک کشیدن سایر افراد در صفحه نمایش گوشی شما محسوب می‌شود.

گلس محافظ صفحه حریم شخصی توسط برند لیتو (Lito) به بازار معرفی شده است؛ برندی معتبر و شناخته شده که احتمالاً تبلیغات آن را در فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل دیده باشید.

اگر دوست دارید با این گلس جذاب و قابلیت‌هایش آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در این مقاله قصد داریم گلس موبایل حریم شخصی لیتو، سایر محصولات این برند معتبر چینی و نمایندگی رسمی فروش محصولات لیتو در ایران را به شما معرفی کنیم.

گلس-موبایل

با برند لیتو (Lito) آشنا شوید

لیتو یا لیتو اسکرین یک شرکت دانش بنیان چینی است که فعالیت خود را به طور رسمی از سال 2011 در شهر گوانگ‌ژو آغاز کرد. این شرکت تیمی از جوانان خلاق و پرتلاش چینی است که محصولاتی در سطح استانداردهای جهانی و برای بازار هدف آمریکا، کشورهای اروپایی، هند، امارات و ایران تولید می‌کنند. لیتو در ابتدا فعالیت خود را با تولید گلس موبایل و تبلت آغاز کرد، ولی با گسترش فعالیت های شرکت، تولید هدفون، هندزفری و سایر اکسسوری‌های تلفن همراه و تبلت‌ها را نیز در برنامه‌های تیم تحقیق و توسعه خود قرار داد.

لیتو به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع گلس و محافظ صفحه نمایش گوشی‌های تلفن همراه، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و لنز دوربین گوشی‌های لوکس و گران قیمت فعالیت می‌کند. یکی از محبوب‌ترین انواع محصولات لیتو در بازار ایران و جهان، گلس های موبایل حریم شخصی هستند. لیتو در حال حاضر برای اکثر مدل‌ها و برندهای معتبر گوشی‌های هوشمند گلس تولید می‌کند. از نقاط قوت این برند می‌توان به تولید محصولات اختصاصی برای گوشی‌های اپل اشاره کرد.

 

گلس موبایل حریم شخصی لیتو

لیتو در سال 2019 محصولی را به بازار معرفی کرد که گلس ضدجاسوسی یا گلس حریم شخصی نام داشت. این محصول با تکنولوژی خاصی طراحی شده که افراد کنار شما قادر به مشاهده صفحه نمایشگر گوشی شما نیستند. جنس این گلس از شیشه حرارت دیده مقاوم CGS Aluminum با درجه سختی 9H است؛ یعنی 1 درجه کمتر از درجه سختی الماس (درجه سختی الماس 10H است). از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم اشاره کنیم به:

  • زاویه 30 درجه حریم شخصی (فقط فرد روبرویی گوشی می‌تواند صفحه نمایشگر گوشی را ببیند)
  • بدون ایجاد اختلال در سنسور Face ID ، سنسور مجاورت، دوربین سلفی گوشی و تاچ صفحه نمایش
  • دارای یک لایه پوشش اولئوفوبیک برای جلوگیری از جذب چربی و هرگونه لک و اثر انگشت
  • استفاده از تکنولوژی خاص برای جلوگیری از جذب گرد و غبار در لبه‌های گلس
  • ضخامت کم و مقاومت بسیار بالا در برابر لب پریدگی گلس در گذر زمان
  • گلس تمام چسب و تمام صفحه با پوشش کامل کل نمایشگر و لبه‌های گوشی
  • مقاومت عالی در برابر هرگونه خط و خش، ضربه و سقوط از ارتفاع
  • عدم افت کیفیت وضوح تصویر صفحه نمایش گوشی

گلس-موبایل1

انواع لوازم جانبی برند لیتو (Lito)

لوازم جانبی لیتو (Lito) شامل محصولات مختلفی از جمله انواع گلس موبایل، هدفون، هندزفری، اسپیکر و... است. تنوع محصولات و لوازم جانبی این برند اغلب گوشی‌های مطرح دنیا، از جمله سامسونگ و اپل را شامل می‌شود. در ادامه با پرفروش‌ترین لوازم جانبی برند لیتو در ایران آشنا می‌شویم:

·انواع گلس موبایل

اولین و پرفروش‌ترین محصول لیتو در بازار ایران گلس ها و محافظ‌های صفحه نمایشگر هستند. انواع گلس موبایل لیتو با بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده‌اند و جلوه‌ای بسیار شیک و زیبا دارند. تولیدات لیتو از شیشه حرارت دیده مقاوم CGS Aluminum تولید می‌شوند که دارای درجه سختی 9H و کاملاً ضدخش و ضد ضربه است. انواع گلس موبایل لیتو عبارتند از:

  1. گلس محافظ صفحه حریم شخصی
  2. گلس محافظ صفحه شفاف توری دار
  3. گلس محافظ ساعت‌های هوشمند
  4. گلس شفاف شیشه‌ای
  5. گلس محافظ صفحه مات

·انواع قاب محافظ 360 درجه

این محصول برای ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ طراحی شده است و به قاب 360 درجه ضدآب شهرت دارد. این قاب ها از جنس پلی کربنات PC حرارت دیده با درجه سختی 9H تولید می‌شوند و به طور 360 درجه دور تا دور ساعت و حتی سطح زیرین آن را پوشش می‌دهند.  شفافیت، ضخامت کم، برش‌های بسیار دقیق و فیت، عدم اختلال در فعالیت سنسورهای حساس ساعت و نصب آسان و راحت از ویژگی‌های این محصول است.

·انواع هدفون و هندزفری وایرلس

گروه بعدی محصولات لیتو، هدفون، هندزفری‌های وایرلس و هدفون‌های مخصوص بازی هستند. کلیه محصولات لیتو از گوشی‌ها، لپ تاپ‌ها، کیس کامپیوتر و تبلت پشتیبانی می‌کنند و طراحی آنها کاملاً ارگونومیک و راحت است. صدایی با کیفیت بالا و واضح (حتی در محیط‌های پر سر و صدا) از ویژگی‌های منحصر به فرد هدفون و هندزفری‌های لیتو است.

·کابل‌های شارژر، مبدل و رابط

کابل‌های رابط و مبدل‌ها دسته بعدی هستند. لیتو تولید انواع کابل شارژر، آداپتور شارژر، شارژر فندکی و انواع کابل تبدیل 1 به 2 تایپ سی، تبدیل Type-c به USB، تبدیل تایپ سی به لایتنینگ، تبدیل Lightning به جک 3.5 میلی‌متری و پورت Lightning و مبدل Type-c به جک AUX را در برنامه کار خود قرار داده است.

·انواع اسپیکر

لیتو اسپیکرهای کوچک و قابل حمل جذاب و باکیفیتی را تولید می‌کند که نمونه آنها را در تولیدات برندهای دیگر ندیده‌اید. از اسپیکرهای بلوتوثی و وایرلس رنگارنگ گرفته تا استریوهای کوچک مسافرتی، همه را می‌توانید در سبد محصولات لیتو پیدا کنید.

·قاب و گارد گوشی

و اما گروه آخر قاب و گارد گوشی است. البته تعداد محصولات این دسته محدود است و فقط شامل چند مدل پرچم‌دار گوشی های اپل و سامسونگ می‌شود.

گلس-موبایل 2

جانبی 360 نماینده رسمی برند لیتو در ایران

مجموعه جانبی 360 در زمینه پخش و عمده فروشی لوازم جانبی اورجینال برندهای معتبر و باکیفیت بازار فعالیت می‌کند و نماینده رسمی برند لیتو در ایران است. اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم جانبی گوشی موبایل از برند Lito هستید، پیشنهاد ما جانبی 360 است. با مراجعه به نشانی janebi360.com می‌توانید انواع گلس محافظ صفحه و گلس لنز اورجینال گوشی‌های اپل و سامسونگ را با ضمانت اصالت کالا و کارت گارانتی تهیه کنید.

جانبی 360 جز وارد کنندگان دسته اول لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران است که به‌روزترین و بهترین محصولات موجود در بازار جهانی را با قیمت‌های رقابتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. البته برای خرید تکی محصولات نیز می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر