|
کدخبر: 272751

چیت فورتنایت برای کامپیوتر و گوشی با سایت اول گیم

فناوری چیت فورتنایت برای کامپیوتر و گوشی با سایت اول گیم

حتما اسم بازی فورتنایت به گوش شما رسیده است و می دانید که این بازی چقدر در دنیا پرطرفدار است و مبالغ نجومی زیادی روی آن سرمایه گذاری می شود. بازی فورتنایت یک بازی بتل رویال است که ما در این مقاله قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. حتما با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید و جالبی راجع به بازی فورتنایت کسب کنید.

معرفی فورتنایت

بعد از اینکه سبک بتل رویال در بین بازیکن ها محبوب شد و شرکت های بازی سازی متوجه شدند که مردم به بتل رویال علاقه بیشتری دارند تصمیم گرفتند که بازی های خود را همراه با مود بتل رویال عرضه کنند ولی شرکت اپیک گیمز در حرکتی جالب نسخه ای کاملا متفاوت با دیگر بتل رویال ها منتشر کرد. در سال 2017 بود که اپیک گیمز به صورت رسمی بازی فورتنایت را برای تمامی پلتفرم های کنسول و کامپیوتر منتشر کرد و به سرعت طرفداران زیادی بدست آورد. دلیل اصلی این محبوبیت سبک جدیدی بود که فورتنایت در اختیار بازیکن قرار می داد. بازی فورتنایت با دیگر بتل رویال ها کاملا متفاوت بود و از سبک و رنگ بسیار جذابی برخوردار بود که باعث تبدیل شدن این بازی به محبوب ترین بازی زمان انتشار خود شد.

فورتنایت در موبایل

بعد از گذشت چند سال از انتشار نسخه اصلی فورتنایت، شرکت اپیک گیمز اقدام به انتشار نسخه اندروید و ios این بازی کرد. نسخه موبایل فورتنایت به سرعت محبوب شد و جای پابجی موبایل را در صدر دانلود های بازی موبایل گرفت. بازی فورتنایت به دلیل محبوبیتی که در کامپیوتر داشت توانست در بازار موبایل هم موفق شود و دلیل آن هم شبیه بودن نسخه موبایل به نسخه کامپیوتر بود. به این صورت که شما در گوشی خود می توانستید در یک بازی کامپیوتری آنلاین و جذاب همراه با بازیکن هایی از سراسر دنیا  مشغول بازی شوید.

چرا فورتنایت تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی ها شد؟

همانطور که اشاره کردیم به دلیل اینکه سبک بازی فورتنایت با دیگر بتل رویال ها کاملا متفاوت بود توانست خیلی زود محبوب شود. تفاوت های بازی فورتنایت با دیگر بازی ها فقط در شکل و شمایل خلاصه نمی شد بلکه قابلیت های بسیار زیادی به این بازی اضافه شده که دلیل خاص بودن این بازی است. شما در بازی فورتنایت رویداد های بسیار جذابی دارید که در پایان و شروع هر فصل ظاهر می شوند که هر بار از جذابیت خاصی برخوردار هستند. به عنوان مثال در یکی از فصل های آخر این بازی شما می توانستید همراه با هزاران نفر دیگر منتظر شروع شدن رویداد مخصوص بازی بمانید و پس از شروع شدن آن به مبارزه با یک سفینه فضایی بزرگ بپردازید.

در بازی فورتنایت شما می توانید با خرید اسکین های جذاب همچون مرد عنکبوتی احساس بهتری داشته باشید و بازی را برای خود جذاب تر کنید. بازی فورتنایت دارای قابلیت ساخت و ساز است که به شما این اجازه را می دهد که درون بازی با جمع آوری مواد اولیه مورد نیاز شروع به ساختن ساختمان هایی کنید که از شما محافظت می کنند. نکته های جذاب زیادی در بازی فورتنایت وجود دارد که در این مقاله کوتاه زمانی برای گفتگو راجع به آنها نداریم پس به ادامه ی مقاله می پردازیم.

استریمر های فورتنایت

فورتنایت به دلیل معروفیت زیاد در صنعت بازی های آنلاین توانست خیلی زود استریمر های معروف همچون نینجا را به طور کامل مشغول به بازی کردن تمام وقت فورتنایت کند. زمانی که استریمر های برتر صنعت گیم مشغول بازی کردن یک بتل رویال به صورت تمام وقت هستند رقابت سنگینی درون آن بازی شکل می گیرد که باعث می شود همه ی افراد تلاش کنند تا در آن بازی حرفه ای شوند.

چیتر ها در فورتنایت

تمامی بازی های آنلاین دیر یا زود پر از بازیکن هایی می شوند که از چیت استفاده می کنند. فورتنایت هم جزو بازی هایی بود که بعد از مدتی چیتر ها به آن وارد شدند و دیگر فرقی بین بازیکن های حرفه ای و چیتر ها احساس نمی شد. چیت فورتنایت فروش بسیار بالایی داشت ولی متاسفانه در ایران این چیت به ندرت یافت می شد. سایت اول گیم جز تنها سایت هایی در ایران بود که اقدام به فروش چیت فورتنایت کرد و باعث شد پلیر های ایرانی هم بتوانند از این چیت استفاده کنند.

چرا بازیکن ها از چیت استفاده می کنند؟

دلایل زیادی برای پاسخ به این سوال وجود دارد که می توانیم درمورد آن ساعت ها صحبت کنیم ولی چون در این مطلب وقت کافی نداریم مجبوریم فقط چند دلیل را خدمت شما ارائه دهیم.

1) تبدیل شدن به یک حرفه ای

فورتنایت یک گیم به شدت رقابتی است و همه می خواهند برنده از آن خارج شوند. در بازی فورتنایت بهترین بازیکن های دنیا حضور دارند و سطح بازی ها بسیار سخت است و شما فقط در صورتی می توانید برنده باشید که به بازی تسلط کامل داشته باشید. برای برنده شدن باید حرفه ای باشید تا بتوانید دیگر بازیکن ها را شکست دهید.

2) مزایای چیت

چیت مزایای زیادی دارد که باعث می شود بازیکن ها به جای اینکه وقت خود را صرف حرفه ای شدن کنند، اقدام به استفاده از چیت کنند تا یک شبه تبدیل به پرو پلیر یا همان بازیکن حرفه ای شوند.

3) ارزان بودن چیت

چیت ها گران قیمت نیستند و به همین دلیل یک گزینه بسیار معقول برای همه هستند تا زودتر به هدف خود برسند. این بازی جنبه رقابتی بالایی دارد و برنده شدن در آن شما را خوشحال می کند. مهم نیست چند بار برنده می شوید، هر بار شما همانند بار اول خوشحال می شوید و این مزیت بتل رویال است. بتل رویال خسته کننده نمی شود و شما هر بازی را با انگیزه شروع می کنید و تلاش می کنید تا برنده شوید.

4) کسی متوجه تفاوت یک چیتر با یک حرفه ای نمی شود

به دلایل زیادی کسی متوجه تفاوت یک چیتر با یک حرفه ای نمی شود. چیت ها پیشرفت کرده اند و همیشه آپدیت هایی دریافت می کنند و به همین دلیل گزینه معقولی برای همه هستند.

کلام اخر

فورتنایت یک سبک جدید از بتل رویال است و امروز در سال 2022 هنوز هم طرفداران خود را دارد و دارای سرور های شلوغی است. حتما یک بار این بازی را امتحان کنید و سعی کنید برنده شوید تا لذت کامل یک بازی کامپیوتری آنلاین را بچشید. برای دریافت چیت فورتنایت کافیست به سایت اول گیم به آدرس Avalgame.com مراجعه کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها