|
کدخبر: 255647

ارزش خرید رویال پس کلش رویال بیشتر است یا گلد پس کلش؟

شباهت رویال پس و گلد پس در این است که در هر دوی این بازی ها شما با کسب امتیاز و پیروز شدن می توانید به صورت رایگان به کارت طلایی به مراحل بالاتر برسید، یا به قیمت پرداخت هزینه این امکان برای شما به وجود می آید که ما در ادامه این مقاله در مقایسه گلد پس و رویال پس خواهیم گفت که اگر قرار است پولی پرداخت کنید و خرید گلد پس و رویال پس را انجام دهید، ارزش کدام بیشتر است؟

کلش

مقایسه خرید رویال پس با گلد پس

در مقایسه گلد پس و رویال پس، موقعیت این دو بازی به صورت جداگانه بررسی خواهد شد تا شما خودتان با قدرت تشخیص خود این موضوع را درک کنید که خرید گلد پس و رویال پس، با شرایط شما کدام بهتر و مناسب تر است. البته تشخیص این موضوع نیاز دارد تا شما شناخت و اطلاع کافی در این زمینه داشته باشید.

در هر دوی این بازی ها شما با پیروزی در نبردها، امتیازات و جوایزاتی کسب می کنید که سطح شما را ارتقا داده و محدودیت های پیش روی شما را حذف خواهد کرد. در این بازی ها شما باید مانند یک بازیکن حرفه ای همیشه برنده میدان باشید تا امتیازات بیشتری کسب کنید و یا باید به صورت پولی دست به خرید بزنید.

شیوه ی پرداخت جوایز، انجام مراحل بازی، اضافه شدن امتیازات شما، رفع محدودیت ها و شرکت در چالش های بیشتر، در هر دسته از این بازی ها به شیوه خاص خود انجام می گیرد که لازم است شما در جریان آن باشید و با توجه به توانایی و حوصله خود و مقایسه گلد پس و رویال پس بتوانید انتخاب درست را داشته باشید. توجه کنید که حتما باید خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهید.

هر چیزی که باید درباره خرید گلد پس کلش بدانید!

در بازی گلد پس بازیکن با شرکت در نبرد های کلن ها به صورت هر روزه، ماهیانه و فصلی جوایزی دریافت می کند که می توان در چلنج های بالاتر، بدون به عضویت در آمدن در کلن یا اجازه مدیر، کلن را به دست خواهد آورد.

هدف از مقایسه گلد پس و رویال این است که گلد پس در دو سطح نقره ای و طلایی وجود دارد؛ برای اینکه از مرحله نقره ای به سطح طلایی برسید باید بتوانید در بازی های سختی که ترتیب داده می شود، کسب امتیاز کنید و یا خودتان برای خرید کارت طلایی اف کلنز مبلغی پرداخت کنید.

یک نکته مهم در مقایسه گلد پس و رویال پس این است که در گلد پس ها، همه جایزه هایی که کسب می کنید می توانید به یک انبار یا بانک انتقال دهید که اندوخته های شما در این مخزن در هنگام امتیاز گیری مجدد در بازی، پاداش شما را به صورت دو برابر حساب می کند.

از مزیت خرید گلد پس ها این است که ظاهر شخصیت شما به عنوان بازیکن عوض خواهد شد و نیروهای بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین امکان حفظ سلامتی نیروهای خود و کسب آیتم های بیشتر را دارید که زمان این بهبودی ها و ارتقا یافتن ها بسیار کوتاه است.

با خرید یا دریافت گلد پس ها از شرکت در سایر نبرد ها، امتیازات شما به صورت پنج برابر افزایش خواهد یافت که شامل طلا ها، اکسیر بنفش و اکسیر سیاه می شود. زمانی که گلد پس دریافت کنید، موقعیت ها و چالش های بیشتری در نبرد پیش روی شما گذاشته می شود که این چالش ها به صورت فصلی و کلن وجود دارند.

هر چیزی که باید درباره خرید رویال پس کلش رویال بدانید!

مقایسه گلد پس و رویال پس این است که با پیروزی در نبردهای هیجان انگیز این بازی، موفق به کسب تاج، جم یا الماس و صندوقچه های طلا خواهید شد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا سطح خود را ارتقا دهید. برای این کار نیاز است که با نبردهای بیشتر، تجربه کسب کنید.

در رویال پس هر چقدر تاج های بیشتری به دست بیاورید از مزیت بهره گیری موقعیت های پیشرفته این بازی برخوردار خواهید شد و می توانید آنلاک بیشتری داشته باشید، اسکین توار بیشتری جمع کنید و کارت های لجندری دریافت کنید.

هر چقدر که جوایز دریافتی شما افزایش یابد یا خرید رویال پس کلش رویال بیشتری انجام دهید، چلنج های بیشتری برای شما فراهم شده و امتیازات بیشتری مثل آنلاک شدن Chest پا برای شما ایجاد می شود و برای ادامه بازی بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید در نبردهای بیشتری شرکت کنید. شما هر چقدر پاداش بیشتری کسب کنید مزیت های بیشتری را برای شما فراهم خواهد کرد.

شما اگر ۱۰ تاج طلا کسب کنید ۲۵۰ امتیاز به آن افزوده می شود و همچنین با عضو شدن در کلن ها می توانید برای هم گروهی های خود نیز امتیاز کسب کنید.

گلد-پس

سخن پایانی

از مقایسه گلد پس و رویال پس در بازی کلش رویال باید این موضوع را متوجه شوید که اگر شما رویال پس بخرید شامل دریافت هیچ نوع کارت طلایی برای شما نخواهد شد و شما باید بتوانید در نبردها شرکت کنید و با این شیوه می توانید به سهم طلای خود بیفزایید. با خرید گلد پس ها محدودیت های شما حذف شده و به سطوح بالا تری ارتقا پیدا می کنید. باید بدانید که خرید گلد پس ها به این فصل شما اختصاص دارد و برای فصل های بعدی حذف خواهد شد.

ما در این مقاله به صورت جداگانه و مختصر به مقایسه گلد پس و رویال پس پرداختیم و انتخاب با شما است که تعیین کنید خرید گلد پس و رویال پس کدام ارزش خرید بیشتری را برای شما دارد؟!

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها