|
کدخبر: 160254

اهمیت استفاده از تجهیزات مناسب در صنایع غذایی

شرکت اتحاد صنعت صدرا با ارائه محصولات نظافت مکانیزه کمپانی comac که با طراحی و تولید طیف متنوعی از دستگاه‌های زمین شوی یا اسکرابر دستی صنعتی و انواع جاروب‌های محوطه و جارو برقی سطلی نیمه صنعتی به نیازهای ویژه مشتری در صنایع غذایی رسیدگی می‌نماید.

فناوری اهمیت استفاده از تجهیزات مناسب در صنایع غذایی

یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی در صنایع غذایی، علاوه بر کیفیت محصول، سلامت آن، طعم آن، بسته‌بندی و غیره، رعایت نظافت و بهداشت در محیطی است که این مواد تولید می‌شود. اگر از این امر مهم و خطیر در خط تولید صنایع غذایی غفلت ورزیم، در اندک زمانی مشتریان خود را به طور کامل از دست خواهیم داد، چرا که در بازار بسیار رقابتی که این روزها در حیطۀ صنایع غذایی وجود دارد، رعایت تمامی استانداردها و مهم تر از آن، ماندن سطح کیفی این استانداردهای جهانی، راز ماندگاری یک محصول غذایی در دل و جان مشتری است.

بدون تردید در تمامی کارخانه هایی که به تولید محصولات این چنینی می‌پردازند، این امر بسیار لازم و ضروری است که از دستگاه‌های نظافت صنعتی مکانیزه استفاده شود. شرکت اتحاد صنعت صدرا با ارائه محصولات نظافت مکانیزه کمپانی comac که با طراحی و تولید طیف متنوعی از دستگاه‌های زمین شوی یا اسکرابر دستی صنعتی و انواع جاروب‌های محوطه و جارو برقی سطلی نیمه صنعتی به نیازهای ویژه مشتری در صنایع غذایی رسیدگی می‌نماید. شرکت اتحاد صنعت صدرا با ارائه مشاوره و تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی شما را در راستای انتخاب و خرید این تجهیزات مکانیزه نظافت یاری خواهد نمود.

مشاهده محصولات در وبسایت: etehadsanat.com

شماره تماس با کارشناسان جهت دریافت مشاوره: ۰۲۱۸۸۹۹۹۳۰۰

نظافت

اهمیت استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در صنایع غذایی

بدون شک در تمامی کارخانه هایی که با صنایع غذایی در ارتباط هستند مسئلۀ نظافت اهمیتی صد چندان پیدا می‌کند. هر چند که این امر در تمامی صنایع ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، وقتی بحث از مواد خوراکی به میان می‌آید، عدم رعایت این امر به طور مستقیم می‌تواند آسیب‌های جانی بر سلامتی مردم جامعه دارد و می‌توان با یک راه‌حل بسیار ساده از این زیان بسیار بزرگ و خطرناک ممانعت به عمل آورد. جمع آوری و نظافت آلودگی‌های پراکنده در محیط کارخانجات مواد غذایی از جهت کاهش آلودگی این محیط‌ها و افزایش بهداشت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

بدین ترتیب باید از جمع آوری کامل آلودگی‌ها اطمینان حاصل نمود. استفاده از تجهیزاتی همچون انواع اسکرابر دستی صنعتی و زمین شوی‌های صنعتی دستی در کنار کاربرد جارو برقی سطلی نیمه صنعتی و جاروبرقی صنعتی در ارتقا نظافت محیط و افزایش سطح بهداشت محیط تاثیر‌گذاری بالایی خواهد داشت.

تجهیزات و دستگاه‌های نظافت مکانیزه محیط‌های صنعتی و غیر صنعتی

استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های نظافت صنعتی و نیمه صنعتی در محیط، سرعت فرآیند نظافت را افزایش داده و ارتقا کیفیت نظافت را به همراه خواهد داشت. از انواع دستگاه‌ها و تجهیزاتی که می‌تواند در نظافت محیط صنایع غذایی مورد استفاده قرار گیرد می‌توان به اسکرابر دستی صنعتی، سوییپر‌های صنعتی و جارو برقی سطلی نیمه صنعتی و صنعتی اشاره داشت.

استفاده از این تجهیزات در جمع آوری بهینه آلودگی‌ها و ارتقا کیفیت نظافت محیط صنایع و کارخانجات غذایی تاثیر‌گذاری بالایی خواهند داشت. عوامل متعددی بر نرخ تجهیزات نظافتی تاثیر گذارند که هنگام خرید حتما باید به آن نکات توجه داشت تا بهترین انتخاب از نظر بازده و هزینه را داشته باشیم. قیمت اسکرابر ارتباط مستقیم با نوع هدایت آن (دستی یا سرنشین دار)، کابلی یا باتری دار بودن، پهنای نظافت و حتی حجم مخزن آن دارد که باید حتما در هنگام خرید به آنها توجه شود.

اسکرابر

کاربرد اسکرابر دستی صنعتی و سوییپر‌ها در نظافت صنایع غذایی

سوییپر‌ها و اسکرابر دستی صنعتی از تجهیزات کاربردی و تخصصی نظافت سطوح کف می‌باشند. از این تجهیزات برای جمع آوری کامل آلودگی ها، شستشو و جمع آوری آلودگی‌ها از محیط صنایع غذایی استفاده می‌شود. از این رو استفاده و کاربرد چنین تجهیزاتی ارتقا سلامت و بهداشت محیط کارخانجات غذایی را فراهم خواهد آورد.

جمع آوری ذرات ریز و درشت و آلودگی‌های ایجاد شده بر اثر جابه‌جایی مواد اولیه پودری با استفاده از انواع سوییپر‌های صنعتی سرنشین دار یا خودرویی به آسانی صورت خواهد گرفت. از سوی دیگر، به کارگیری زمین شوی سرنشین دار یا اسکرابر صنعتی با برطرف‌سازی و شستشوی انواع آلودگی‌های گرد و غبار، چربی‌ها و رد لاستیک، افزایش ایمنی و سلامت محیط صنایع غذایی را به همراه خواهد داشت.

جارو برقی سطلی نیمه صنعتی نظافت صنایع

جمع آوری آلودگی ها، ذرات پودری، زیر قفسه‌های نگهداری محصولات در انبار، تجهیزات و ماشین‌آلات تولید و سایر محیط‌ها با روش‌های معمول نظافت اغلب امکان‌پذیر نیست یا کیفیت مطلوبی را بر جای نخواهد گذاشت. از این رو استفاده از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی می‌تواند این امکان را برای کاربر فراهم آورد تا نظافتی کامل و با کیفیت در محیط انجام دهد. دستگاه‌های جارو برقی نیمه صنعتی و صنعتی با داشتن تجهیزات جانبی برای نظافت محیط‌های خارج از دسترس کاربر ارتقا کیفیت نظافت را به همراه خواهد داشت. این تجهیزات نظافت با داشتن قدرت مکش بالا، امکان جمع آوری انواع آلودگی‌های پودری و روغن‌ها و گرد و غبار را فراهم می‌آورد. از سوی دیگر از جارو برقی نیمه صنعتی و صنعتی می‌توان برای انتقال و جابه‌جایی مواد اولیه در خط تولید استفاده نمود.

نظافت مکانیزه

مزایای استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در محیط کارخانجات غذایی

به کار گیری تجهیزات و دستگاه‌های نظافت مکانیزه صنعتی در کارخانجات و صنایع غذایی نه تنها در سالن‌های تولید، بلکه در محیط انبار و ساختمان‌های اداری این مجموعه‌ها قابل به کارگیری می‌باشند. استفاده از دستگاه اسکرابر دستی در نظافت سطوح راهرو‌ها و بخش‌های مختلف امکان‌پذیر بوده و سرعت نظافت این محیط‌ها را به مراتب افزایش خواهد داد. استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات نظافت مکانیزه همچون جارو برقی سطلی نیمه صنعتی در محوطه انبار صنایع غذایی می‌تواند از تجمع و به جا ماندن آلودگی‌ها زیر قفسه ها، گوشه کنار و مناطق دور از دسترس کاربر خدماتی جلوگیری کرده و افزایش کیفیت نظافت را به همراه داشته باشد.

شرکت اتحاد صنعت صدرا با هدف تامین تجهیزات مکانیزه نظافتی و صنعتی و ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیز صحیح و عملی تا رسیدن به بهترین راندمان کاری در مسیر انجام نظافت صنعتی بهینه تاسیس شده است. اتحاد صنعت صدرا با مشاوران و کارشناسان، شما را در انتخاب و خرید انواع دستگاه‌های نظافت مکانیزه صنعتی از جمله جارو برقی سطلی نیمه صنعتی و صنعتی، سوییپر‌های صنعتی و دستگاه اسکرابر دستی صنعتی کمپانی COMAC ایتالیا که جزو طلایه داران تولیدات مکانیزه نظافت صنعتی در اروپا است، یاری خواهد نمود. این مجموعه با ارائه راهکارهای نظافتی و همچنین تامین دستگاه‌های مکانیزه نظافتی برای محیط‌های مختلف از مراکز تجاری گرفته تا کارخانه‌ها و نواحی صنعتی، نظافت بهینه و با کیفیت محیط را فراهم خواهد آورد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر