|
کدخبر: 144688

موارد تاثیر‌گذار بر نرخ انواع دستگاه کفشوی

تجهیزات و دستگاه‌های مکانیزه نظافت از جمله دستگاه هایی هستند که با بهره گیری از فناوری باعث شده انجام فرآیند نظافت در محیط‌های صنعتی و جمع آوری انواع آلودگی‌ها به سادگی صورت پذیرد.

صنعت و معدن موارد تاثیر‌گذار بر نرخ انواع دستگاه کفشوی

امروزه به دلیل پیشرفت فناوری و گسترده شدن فعالیت‌های صنعتی، با رشد آلودگی‌ها و تنوع آنها مواجهیم. از این رو استفاده شیوه‌های قدیمی و دستی نظافت نمی‌تواند پاسخگوی برطرف نمودن این آلودگی‌ها باشند. گسترش صنایع و پیشرفت فناوری نیاز به استفاده از تجهیزات نوین برای انجام فعالیت‌های نظافت را بیش از هر چیز برای ما آشکار می‌کند.

تجهیزات و دستگاه‌های مکانیزه نظافت از جمله دستگاه هایی هستند که با بهره گیری از فناوری باعث شده انجام فرآیند نظافت در محیط‌های صنعتی و جمع آوری انواع آلودگی‌ها به سادگی صورت پذیرد. این تجهیزات با تکیه بر فناوری‌ها و فناوری‌های نوین می‌توانند کیفیت مطلوبی از نظافت را برای محیط صنایع به ارمغان آورند.

شرکت ابراهیم از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان دستگاه‌ها و تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه با سابقه سی ساله در این زمینه است. این شرکت با ارائه و تولید تجهیزات به روز نظافت صنعتی توانسته بخش گسترده‌ای از بازار تجهیزات نظافت مکانیزه را در اختیار داشته باشد. ارائه و تولید اسکرابر‌های صنعتی، سوییپر‌ها و واترجت‌های صنعتی برخی از دستاورد‌های مهم این شرکت در راستای ارائه دستگاه‌های خدماتی و نظافت مکانیزه صنعتی هستند.

مشاهده محصولات در سایت: https: //www.ebrahim.ir/

شماره تماس جهت ارتباط با کارشناسان: ۸۷۱۸۴-۰۲۱

زمین شوی

شستشوی سطوح کف با دستگاه زمین شوی

دستگاه اسکرابر یکی از مهم‌ترین و پرکاربرد‌ترین تجهیزات نظافت مکانیزه در راستای شستشوی عمقی سطوح است. توانایی شستشو و نظافت انواع آلودگی‌ها و قابلیت به کارگیری دستگاه در محیط‌ها و صنایع مختلف از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت استفاده از انواع اسکرابر صنعتی است. دستگاه زمین شوی صنعتی با توجه به طراحی خلاقانه و ابعاد مناسب در نظافت مجموعه‌های تجاری، خدماتی و شستشوی سطوح سالن‌های گسترده و وسیع قابل استفاده بوده و می‌تواند علاوه بر ارائه کیفیت بالا، سرعت بالای نظافت سطوح را نیز فراهم آورد. نرخ اسکرابر‌های صنعتی با توجه به کیفیت نظافت و خدماتی که از این دستگاه برای ارتقا بهداشت محیط و نظافت آن استفاده می‌گردد یک سرمایه‌گذاری مناسب برای کاهش هزینه‌های نظافت در بلند مدت محسوب می‌شود.

رابطه نرخ زمین شوی صنعتی و کیفیت نظافت

استفاده از زمین شوی صنعتی با توجه به نرخ نسبتا بالایی که دارد، در نگاه اول بسیار غیر منطقی می‌باشد. اما با کمی تامل و بررسی ویژگی‌های دستگاه زمین شوی صنعتی می‌توان به بهینه تر شدن فرآیند نظافت پس از شستشوی سطوح با کف شوی صنعتی پی برد. استفاده بهینه و بسیار کم از مواد شوینده و آب، علاوه بر کمک به حفظ محیط‌زیست در هزینه‌ها کاهش چشمگیری ایجاد خواهد کرد. همچنین نیاز به نیروی خدماتی کمتر به منظور شستشوی موثر سطوح هموار کف موجب کاهش هزینه‌های نظافتی خواهد شد. به همین دلیل پس از بررسی شرایط می‌توان دریافت که دستگاه‌های کفشوی صنعتی علی رغم بالا بودن نرخ و هزینه‌های جانبی در نهایت در هزینه‌های مربوط به نظافت صرفه جویی می‌کنند.

اسکرابر

مزایای کاربرد اسکرابر صنعتی

امروزه اسکرابر‌ها یا زمین شوی‌های صنعتی را می‌توان در مجموعه‌های تجاری بزرگ و کارخانجات صنعتی یافت. افزایش سرعت و کیفیت نظافت و کاهش هزینه‌های نظافت از عمده‌ترین دلایل کاربرد این دستگاه در صنایع و مجموعه‌های مختلف می‌باشد. دستگاه اسکرابر صنعتی با داشتن موتور الکتریکی آلودگی زیست محیطی نداشته و کاربرد آن در محیط‌های سرپوشیده امکان‌پذیر است. این دستگاه می‌تواند انرژی لازم برای کارکرد خود را به طور مستقیم از برق شهری دریافت نماید و یا با مجهز بودن به باتری‌های ژل در محیط هایی که به برق دسترسی مستقیم وجود ندارد مورد استفاده قرار گیرد.

خرید یک دستگاه زمین شوی صنعتی می‌تواند در کنترل آلودگی‌ها و همچنین هزینه‌های نظافت تاثیر‌گذار باشد. از مزایای خرید اسکرابر‌های ارائه شده توسط شرکت ابراهیم مناسب بودن قیمت اسکرابر صنعتی می‌باشد. همچنین افزایش سرعت و کاهش اتلاف انرژی نیروی خدماتی و منابع نیز از جمله مزایای استفاده از این دستگاه نظافت مکانیزه صنعتی است.

اسکرابر صنعتی

موارد تاثیر‌گذار در نرخ انواع اسکرابر‌های صنعتی

قیمت فروش اسکرابر بسته به مدل آن از مبالغ پایین شروع شده و تا تجهیزات زمین شوی صنعتی با قیمت‌های بالا و گران تر در مدل‌های صنعتی و سرنشین دار وجود دارد. زمین شوی‌های صنعتی با توجه به قابلیت‌های متفاوت جهت شستشوی انواع سطوح قابل استفاده می‌باشند. ویژگی‌ها و فناوری‌های به کار رفته در دستگاه بر نرخ اسکرابر‌ها تاثیر گذارند. ابعاد دستگاه، نحوه هدایت، حجم مخازن، نوع منبع تغذیه و سایر امکانات از موارد موثر بر نرخ اسکرابر‌های صنعتی شرکت ابراهیم هستند.

برخورداری از استاندارد‌های نظافت صنعتی

تجهیزات و دستگاه‌های نظافت صنعتی مانند سایر محصولات مکانیزه توسط بخش‌های متفاوت بررسی کیفیت می‌شوند تا از نظر استاندارد بودن محصولات اطمینان حاصل شود. دستگاه هایی که بتوانند استاندارد‌های خاصی را دریافت نمایند، از نظر کیفیت بالاتر و با نرخ بالاتری ارائه خواهند شد. در برخی از انواع اسکرابر‌ها با قابلیت‌های ضد میکروبی و آنتی باکتریالی که مناسب به کار گیری در مراکز بیمارستانی، درمانگاه ها، کلینیک ها، خانه سالمندان و مجموع هایی از این دست می‌باشند از استاندارد‌ها و پارامتر‌های موثر در نرخ اسکرابر صنعتی می‌باشد. از دیگر استاندارد‌های موثر در نرخ انواع تجهیزات زمین شوی پایین بودن میزان صدای دستگاه است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها