|
کدخبر: 156020

نظافت حرفه‌ای رستوران با تجهیزات مکانیزه

همه گیری ویروس کرونا باعث شده تا اهمیت نظافت رستوران‌ها دو چندان شده و لزوم شستشوی سطوح کف، جمع آوری آلودگی و تمیز کردن سایر سطوح بسیار بیشتر شود.

صنعت و معدن نظافت حرفه‌ای رستوران با تجهیزات مکانیزه

بهداشت و تمیزی رستوران شامل بخش‌های طبخ و سرو غذا از ضروریاتی است که مدیران این بخش‌ها باید به آن توجه کنند. بخش هایی از رستوران مانند محل طبخ غذا برای مشتریان قابل مشاهده نیست اما تمیزی آنها و رعایت مسائل بهداشتی در هنگام طبخ و بعد از آن به جهت قانون‌های موجود و همچنین بالا رفتن کیفیت غذا موثر هستند.

همه گیری ویروس کرونا باعث شده تا اهمیت نظافت رستوران‌ها دو چندان شده و لزوم شستشوی سطوح کف، جمع آوری آلودگی و تمیز کردن سایر سطوح بسیار بیشتر شود. حفظ سلامت مشتریان، کیفیت غذا و البته نیروهای کار موضوع مهمی است که این دوره همه گیری کرونا با جدیت بیشتری باید مورد توجه قرار گیرد. بخش مهمی از فرآیند‌های نظافت رستوران با استفاده از تجهیزات مکانیزه سریع تر و با کیفیت تر انجام می‌شود. این تجهیزات مانند کفشوی صنعتی با ساده تر کردن فرآیند‌های نظافت، مزایای متعددی را برای شما فراهم می‌کنند. ضمن اینکه در هنگام استفاده افراد از رستوران می‌توانید نظافت را انجام دهید.

ابراهیم

شرکت فرنام صنعت پاکسا ارائه دهنده تجهیزات نظافتی مکانیزه، با افتخار انواع مختلف این تجهیزات را به بسیاری از صنایع، کارخانجات و مراکز تجاری و اداری عرضه نموده است. این تجهیزات همگی از برند‌های معتبر اروپا مانند RCM ایتالیا تامین می‌شوند و از کیفیت ساخت بالا و استاندارد‌های لازم برخوردار هستند. تمامی مراکز ارائه دهنده خدمات طبخ و سرو غذا از رستوران‌ها گرفته تا بخش رستوران هتل‌ها می‌توانند با تهیه تجهیزات نظافتی مکانیزه فرنام صنعت پاکسا، سرعت و کیفیت نظافت مجموعه خود را ارتقا دهند. ضمن اینکه مکانیزه بودن فرآیند نظافت، زیبایی و کیفیت بیشتری داشته و وقت بسیار کمتری از نیروی خدماتی می‌گیرد. مشاورین بخش فروش شرکت فرنام صنعت آماده ارائه مشاوره خرید دستگاه‌های نظافتی مکانیزه و یا تهیه این تجهیزات هستند.

آدرس سایت: www.farnamsanat.com

تلفن: ۵۸۴۵۳۰۰۰-۰۲۱

نظافت آشپزخانه رستوران

ایمن و سلامت بودن مشتریان رستوران تا حد زیادی به کیفیت نظافت و تمیزی آشپزخانه و محل طبخ غذا بستگی دارد. بنابراین از بین بردن آلودگی و شستشوی منظم بخش‌های مختلف آشپزخانه رستوران باید در اولویت کاری مدیر آن قرار گیرد. استفاده از ابزار‌ها و تجهیزات نظافتی در کنار آموزش صحیح کارکنان برای بکارگیری این تجهیزات ضرورت‌های مهم نظافت صحیح و بدون نقص بخش طبخ و آماده‌سازی غذا در رستوران‌ها هستند. ضمن اینکه برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه دقیق برای انجام امور نظافتی در این زمینه اهمیت دارد. نظافت کف بخش مهمی از فرآیند نظافت رستوران است که باید در دو بخش جمع آوری مواد غذایی و آلودگی‌ها و شستن کف انجام شود. فر‌ها و اجاق‌ها از بخش‌های دیگری هستند که نظافت آنها در آشپزخانه رستوران باید مورد توجه قرار گیرد. استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه مانند جاروبرقی و کفشوی برای نظافت این بخش بسیار کاربردی هستند. البته شستشوی سطوح مقدمه‌ای بر ضدعفونی آن می‌باشد و در دوران همه گیری کرونا باید به این موضوع توجه داشته باشید.

دستگاه نظافتی

نظافت بخش عمومی رستوران

محل سرو غذا، ورودی و کانتر از بخش هایی هستند که مشتری رستوران به نحوی در مواجهه مستقیم با آنها قرار دارد. بنابراین نظافت و تمیزی این بخش‌ها در جلب رضایت مشتری بسیار موثر هستند. ضمن اینکه تمیزی و پاکیزگی چنین سطوحی با توجه به قوانین و مقررات بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد. در این بخش، شستن سطوح کف بخش مهمی از نظافت است که در دید مشتری قرار داشته و تمیزی آن از لحاظ مسائل بهداشتی اهمیت دارد. با خرید دستگاه اسکرابر می‌توانید شستشوی سطوح کف سالن‌های سرو غذا را به آسانی انجام دهید بدون آنکه رطوبتی بر روی سطح باقی بماند. اسکرابر یا زمین شوی دستی با کاربری آسان، زحمت نظافت را نیز بسیار کم می‌کند.

دستگاه کفشوی رستوران

رستوران‌ها می‌توانند از دستگاه کف شوی دستی کوچک برای شستن کف در سرویس‌های بهداشتی استفاده کنند. این بخشی از کاربرد یک کفشوی صنعتی در رستوران ها، هتل‌ها و مراکز تجاری است. شستن کف آشپزخانه و همچنین بخش سرو غذا کاربرد‌های دیگر این دستگاه مکانیزه در چنین مکان هایی می‌باشد. کف شوی صنعتی یک سیستم برس زنی مکانیزه دارد که همراه با محلول شستشو سطح را تمیز و آلودگی را از آن جدا می‌کند. ضمن اینکه در هنگام شستشو، این امکان وجود دارد که با فعال کردن بخش مکش، آب جاری شده بر روی سطح همراه با آلودگی‌ها مکش شده و در نتیجه سطح خشک شود. کفشوی صنعتی رستوران‌ها از نوع دستی و در مدل‌های باتری دار و کابلی ارائه می‌گردد. کفشوی باتری دار قدرت مانور بالاتری دارد و بعلت نداشتن کابل در محیط راحت تر قابل استفاده است. کفشوی کابلی با اتصال با کابل برق قدرت نظافتی بالاتری دارد و باید در نزدیکی آن یک پریز برق در دسترس باشد.

دستگاه واترجت

کاربرد دستگاه واترجت در رستوران

تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی یک کاربرد مهم دستگاه واترجت در رستوران‌ها می‌باشد. ضمن اینکه با استفاده از این دستگاه امکان شستشوی سریع و آسان سایر بخش‌ها مانند سطوح کف آشپزخانه، دیگ ها، ورودی رستوران و شیشه‌های بیرونی نیز امکان‌پذیر است. البته نکته مهم در بکارگیری بدون مشکل این دستگاه، وجود محلی برای تخلیه و خروج آب از محیط می‌باشد. واترجت از آب پر فشار برای حذف آلودگی‌ها بهره می‌برد. با این حال استفاده از مدل‌های آب گرم بعلت ترکیب حرارت و فشار آب در حذف آلودگی‌های عمیق و چرب در رستوران‌ها کاربردی تر است.

جاروربرقی صنعتی

جاروبرقی مناسب برای نظافت رستوران

جاروبرقی صنعتی آب و خاک یک دستگاه کاربردی برای نظافت رستوران هاست. از این دستگاه می‌توانید برای جمع آوری مواد جامد و مایع از سطح استفاده کنید. فیلتر و بخش مخزن جاروبرقی آب و خاک به گونه‌ای طراحی شده تا امکان مکش مایعات و مواد جامد بطور همزمان وجود داشته باشد، بدون آنکه مشکلی برای موتور و سایر بخش‌ها پیش بیاید. زمانی که به هر دلیل در هنگام طبخ غذا، شستشوی وسایل و شستن سطح آبی بر روی سطح جاری می‌شود، جاروبرقی آب و خاک بهترین گزینه برای جمع آوری سریع حجم کم آب در یک بخش از رستوران است تا از انتشار آن به سایر بخش‌ها جلوگیری گردد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها