|
کدخبر: 306509

اکران آنلاین پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سال

فیلم سینمایی «سه کام حبس» پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سال به کارگردانی سامان سالور به شکل اختصاصی توسط پلتفرم «فیلمنت» اکران آنلاین می‌شود.

فرهنگ اکران آنلاین پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سال

فیلم سینمایی «سه کام حبس» ساخته سامان سالور که تا به اینجای اکران عنوان پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سال را از آن خود کرده، از روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه به شکل اختصاصی توسط پلتفرم «فیلمنت» وارد چرخه اکران آنلاین می‌شود.

فیلم«سه کام حبس» نخستین بار در جریان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت که موفق شد در این رویداد سینمایی در چهار رشته بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل ، فیلمبرداری و چهره‌پردازی نامزد سیمرغ بلورین شود. این فیلم در ادامه در جشنواره سلیمانیه عراق، چشنواره فیلم پزورا و جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا حاضر شد و توانست در این رویدادها جوایزی را در رشته‌های بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از آن خود کند.

«سه کام حبس» از ۲۸ فرودین ماه به عنوان یکی از فیلم‌های اکران عید فطر روی پرده رفت و توانست در طول مدت زمان نمایش خود با جذب ۴۱۶ هزار و ۳۱۴ مخاطب به فروش بالای ۱۹ میلیارد تومان دست پیدا کنند.

این فیلم هفتمین ساخته سینمایی سامان سالور است که با بازی بازیگرانی چون محسن تنابند، پری‌ناز ایزدیار، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده و محمود نظرعلیان جلوی دوربین مسعود سلامی رفته است.

«سه کام حبس» داستان زوجی به نام‌های «مجتبی» و «نسیم» است که زندگی آرمشان با وقوع یک اتفاق دستخوش ماجراهای تلخ و پیچیده‌ای می‌شود.

فیلم «سه کام حبس» بعد از فیلم «بانک‌زده‌ها» دومین فیلمی است که به شکل اختصاصی توسط پلتفرم «فیلمنت» اکران آنلاین می‌شود.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها