|
کدخبر: 300918

فروش سینماها در نبود فیلمهای کمدی!

با تعطیلی موقت اکران فیلم‌های کمدی از روز اول محرم، سینماها در پنج روز اول این ماه، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته‌اند، این در حالی است شورای صنفی نمایش از تعطیلی چهار روزه سینماها از چهارشنبه 4 مرداد خبر داده است.

فرهنگی و اجتماعی فروش سینماها در نبود فیلمهای کمدی!

با شروع دهه اول ماه محرم اکران فیلم‌های کمدی از روز چهارشنبه ۲۸ تیر متوقف شد. در پنج روزی که از غیبت فیلم‌های کمدی در سینماها می‌گذرد، سایر فیلم‌ها ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرده‌اند و ۶۷ هزار نفر به سینماها رفته‌اند.

از میان فیلم‌های اکران تابستان، «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزا محمدی بیشتر از سایرین توانست از غیبت کمدی‌ها سود ببرد. این فیلم در پنج روز ابتدای ماه محرم، ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان فروش کرد و ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر برای تماشای آن به سینما رفتند.

فیلم «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور، دومین فیلم جدول فروش پنج روز اول ماه محرم بود که در غیاب کمدی‌ها ۴۶۰ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم ۸ هزار و ۲۰۰ بلیت فروخت.

فیلم «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی، به عنوان سومین فیلم این جدول، در پنج روز ابتدای ماه محرم، حدود ۳۰۰ میلیون فروخت. مخاطبان فیلم حسین دارابی از ابتدای اکران تا کنون به ۱۴۹ هزار و ۱۷۰ نفر رسیده است.

 «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی و «تصور» به کارگردانی علی بهراد هم در این مدت حدود ۲۴۰ میلیون فروش کردند. فیلم حضرتی تاکنون موفق به جذب ۱۴ هزار و ۶۹۳ مخاطب شده و ۲۷ هزار و ۲۷ هزار و ۴۳نفر هم تاکنون به تماشای فیلم «تصور» نشسته‌اند.

طبق اعلام شورای صنفی نمایش، فعالیت سینماها از ساعت ۱۹ چهارشنبه ۴ مرداد تا پایان روز یکشنبه ۸ مرداد به مدت چهار روز متوقف خواهد شد. از روز دوشنبه ۹ مرداد فعالیت سینماها با اکران فیلم‌های غیرکمدی از سر گرفته می‌شود.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها