|
کدخبر: 301654

جان دوباره فیلم «سه کام حبس»

فیلم «سه کام حبس» ساخته سامان سالور در روزهای غیبت فیلم‌های کمدی توانست میزان مخاطبان خود را افزایش دهد، به نحوی که تعداد مخاطبان هفتگی فیلم از ۵ هزار نفر در هفته منتهی به محرم، به ۱۵ هزار نفر در هفته نخست محرم رسید.

فرهنگ جان دوباره فیلم «سه کام حبس»

«سه‌کام حبس» یکی از فیلم‌های اکران عید فطر بود که در اواخر فروردین ماه وارد چرخه اکران عمومی شد. فیلمی که هرچند مانند فیلم‌های قبلی سامان سالور فضایی به‌شدت تلخ داشت اما با استقبال مخاطبان مواجه شد و خیلی‌زود توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سال را از آن خود کند. این فیلم هرچند در مجموع عملکرد موفقی در چرخه اکران داشت اما از میانه خردادماه و با ورود فیلم‌های جدید، سیر صعودی استقبال از فیلم هم تا حدود متوقف شده بود و مشخصا در جدول هفتگی فروش، جایگاه خود را به رقبایی مانند «کت چرمی» واگذار کرد. با این همه فیلم در هفته منتهی به آغاز محرم، نزدیک به ۲۴۰ سانس اکران در اختیار داشت که این تعداد سانس با حذف فیلم‌های کمدی، در هفت روز ابتدایی ماه محرم به عدد ۷۰۰ سانس رسید که افزایشی قابل توجه بود. به‌ازای این تعداد سانس اضافه شده هم تعداد مخاطبان هفتگی فیلم از ۵ هزار نفر در هفته منتهی به محرم، به ۱۵ هزار نفر در هفته نخست محرم رسید. هرچند فیلم از نظر مجموع مخاطبان در اکران محرم فاصله بسیاری با فیلم صدرنشین یعنی «کت چرمی» دارد اما سه‌برابر شدن تعداد مخاطبانش، قابل توجه است.

سامان سالور همراه با پریناز ایزدیار در پشت صحنه فیلم «سه کام حبس»

محسن تنابنده تا اینجای اکران ۱۴۰۲ یکی از چهره‌های موفق در گیشه بوده است. پریناز ایزدیار هم که همین سال گذشته با «ملاقات خصوصی» عنوان پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینما را از آن خود کرد، حالا با «سه‌کام حبس» حضور موفق دیگری را در گیشه تجربه می‌کند. ترکیب این دو بازیگر، قطعا مهمترین برگ‌برنده فیلم سامان سالور برای توفیق در گیشه، بوده است.

«سه کام حبس» مانند خیلی از فیلم‌های اجتماعی تلخ، از تبلیغات تلویزیونی بی‌بهره است و تبلیغات میدانی هم ندارد. سه کام حبس تاکنون توانسته با جذب ۳۸۹ هزار و ۴۹۱ مخاطب به گیشه ۱۸ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان دست پیدا کند. فروشی که احتمالا درپایان سال  این فیلم را تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی اکران کند.

 

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها