|
کدخبر: 302945

سقوط تام کروز به ته دره/ آقای سوپراستار ساندویچ شد!

اخیرا فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One اکران شد اما جایگاه آن در باکس آفیس شدیدا تحت تاثیر اکران فیلم‌های باربی و اوپنهایمر قرار گرفت و رکود شدیدی را در تاریخ فرنچایز تجربه کرد.

فرهنگ  سقوط تام کروز به ته دره/ آقای سوپراستار ساندویچ شد!

پس از پایان نسبی همه‌گیری کرونا، اکنون شاهد رونق گرفتن سینماها و اتمام تولید فیلم‌های مورد انتظار هستیم؛ ماموریت غیر ممکن ۷، باربی و اوپنهایمر از فیلم‌هایی بودند که به شدت رونق سینماها را بالا بردند و دوران جذابی در تابستان کنونی رقم زده‌اند.

طبق گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در آخر هفته‌ی دوم اکران خود تنها ۱۹.۵ میلیون دلار در ایالات متحده آمریکا فروش داشته است که نسبت به افتتاحیه‌ی ۵۶.۲ میلیون دلاری خود، افت فروش ۶۴ درصدی را تجربه می‌کند. این، بدترین رکود رخ داده برای یک فیلم از سری Mission: Impossible است، چرا که بیش از این، فیلم دوم فرنچایز یعنی Mission: Impossible 2 پس از اکران در سال ۲۰۰۰ تنها ۵۳ درصد افت فروش را تجربه کرده بود.

البته فروش این فیلم در دنیا شرایط بهتری را تجربه می‌کند؛ کسب ۵۵ میلیون دلار در ۷۲ کشور محل اکران فیلم در پایان هفته‌ی دوم اکران، رقم فروش فیلم از ۲۵۰ میلیون دلار عبور کرد. در نهایت، فروش کل ۶۰۰ میلیون دلاری این فیلم در باکس آفیس، چندان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید

به بهانه فروش میلیارد دلاری فیلم "باربی"/ با بهترین کارگردان زن تاریخ آشنا شوید

دو فیلم باربی و اوپنهایمر با ارقام ۱۵۵ و ۸۰.۵ میلیون دلار اکران خود را آغاز کردند که رقم بالایی نسبت به افتتاحیه‌ی ماجراجویی جدید تام کروز محسوب می‌شود.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two برای اکران در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است، هرچند که اعتصابات اخیر نویسندگان و بازیگران هالیوود، باعث توقف فیلمبرداری این فیلم شده است؛ به گفته‌ی سازندگان، تنها ۳۰ درصد از این فیلم، فیلمبرداری شده است.

منبع: پی اس آرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها