|
کدخبر: 302728

الناز شاکردوست در «آخرین تولد»

«آخرین تولد» به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی که دو سال قبل با نام «سقوط کابل» پروانه ساخت گرفته بود، پس از دو سال از ۱۸ مرداد ماه با سرگروهی سینما هویزه مشهد در سراسر کشور اکران عمومی می شود.

فرهنگ الناز شاکردوست در  «آخرین تولد»

نوید محمودی پیش‌تر فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال نمایش خانگی «پوست شیر» را برعهده داشته است.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست،پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان،سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

مدیر فیلمبرداری این فیلم که نوید محمودی خودش آن را تهیه کرده است، مهران ممدوح است و دیگر عوامل فیلم عبارتند از: مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، صداگذار: حسین قورچیان، آهنگساز: سهند مهدی زاده، طراح لباس: لیدا سلطانی، طراح صحنه: سعید مربی، جلوه‌های ویژه: ناصر فصیحی، تدوینگر: نیما جعفری‌جوزانی، چهره‌پرداز: محمود دهقانی ، دستیار یک و برنامه ریز: مهرداد نژاد، منشی صحنه: فائزه گرکانی ، عکاس: فتاح ذی‌نوری. 

«آخرین تولد» قرار بود به جشنواره چهلم فجر برسد که با طولانی شدن فیلمبرداری، این اتفاق نیفتاد و حالا پس از دو سال به اکران عمومی می رسد.

“آخرین تولد” روایتی ست از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه‌ی جنگ بر سرش آوار شده است، غزلی ست عاشقانه در دل بحران..

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها