|
کدخبر: 51114

مژده به معلمان حق‌التدریس

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۵هزار حق التدریسی در کشور داریم که امروز و فردا تکلیف آنها مشخص می‌شود.

گسترش‌نیوز: قاسم احمدی لاشکی بعد از ظهر امروز در جمع فرهنگیان کلاردشت، اظهار کرد: به فرمایش مقام رهبری معلمم انسان ساز و سرنوشت ساز است و معلمان یک روز را در طی تقویمی که داریم دور هم جمع می‌شوند تا از شخصیت معلمی قدرشناسی کنند که گاهی کم مهری می‌بینند.

وی درباره سرنوشت واحدهای مسکونی شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان، افزود: منتظر پیشرفت پروژه هستیم تا معلمان کلاردشت از این نعمت برخوردار شوند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صدها هزار واحد مسکونی در جای جای ایران ساخته شده اما هنوز تکلیف پروژه فرهنگیان مشخص نشد.

احمدی لاشکی با بیان اینکه مسائل مربوط به حوزه آموزش و پرورش را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح خواهیم کرد، گفت: اگر قرار است آموزش و پرورش راهی برای عاقبت بخیری پیدا کند راهش این نیست، با این وضعیت راهی برای تحول نمی‌بینم.

وی با تأکید بر اینکه شأن معلم باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادی رکن اساسی معلم است ولی متاسفانه روز به روز جایگاه معلم رو به افول و نزول است باید جایگاهش مشخص باشد و شان معلم با افزایش حقوق افزایش نمی‌یابد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دانش آموز و ۹۴۸ تا ۹۶۸ هزار معلم و همکار فرهنگی در کشور داریم که جمع این دو رقم بالای ۱۵ میلیون نفر می‌شود.

احمدی لاشکی بیان کرد: مقام رهبری ابتدای سال به رونق تولید توصیه کردند در سال گذشته حمایت از کالای ایرانی سرلوحه بود من نظرم این است اگر در مدرسهه نخست به معلم و بعد به دانش آموز توصیه شود به نتیجه خواهیم رسید.

منبع: اخبار آموزش و پرورش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها