|
کدخبر: 272663

پی گیری برای احداث ۵ شهرک تخصصی خورشیدی در کرمان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان گفت: پیگیری‌های لازم برای ایجاد ۵ شهرک تخصصی خورشیدی در استان انجام شده و به زودی با مساعدت دستگاههای زیربط به بهره‌برداری خواهند رسید.

صنعت پی گیری برای احداث ۵ شهرک تخصصی خورشیدی در کرمان

حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان همزمان با گرامیداشت هفته دولت از شهرک‌های صنعتی شماره یک، دو و سه کرمان بازدید کرد.

حسین میجانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و با حضور در شهرک‌های صنعتی اعلام کرد: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های صنعتی، شهرک صنعتی شماره ۱ کرمان در زمینی به مساحت ۱۲۰هکتار است که ۱۰۰ هکتار آن زیرساخت‌ها بطور کامل انجام شده است و از ۲۰ هکتار باقی مانده ۶۰ درصد آن زیر ساخت بطور کامل انجام شده و برای ۴۰ درصد باقیمانده، راه دسترسی وانتقال آب انجام شده و پروژه برق در سامانه ستاد برای انتخاب پیمانکار گذاشته شده است.

وی افزود: شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان نیز فاز اول ۳۵۰ هکتار است که زیرساخت‌های آن بطور کامل انجام شده است و فاز توسعه نیز در زمینی به مساحت ۱۷۰ هکتار در حال احداث است که راه دسترسی و معابر آن ایجاد شده است، در خصوص انتقال آب و انجام پروژه برق وبا مساعدت شرکت برق منطقه‌ای کرمان نیز، هزینه‌ها برآورد شده و در سامانه ستاد منتظر انتخاب پیمانکار هستیم در شهرک صنعتی شماره ۳ کرمان نیز زیرساخت‌ها بطور کامل انجام شده است.

میجانی در پایان اعلام کرد پیگیری‌های لازم برای ایجاد ۵ شهرک تخصصی خورشیدی در استان انجام شده و به زودی با مساعدت دستگاههای زیربط به بهره‌برداری خواهند رسید.

 حضور میدانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان با همراهی معاونان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

 

منبع: شرکت شهرک صنعتی کرمان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها