|
کدخبر: 272451

رئیس صمت استان بوشهر به گسترش نیوز خبر داد:

کاهش زمان صدور مجوزها برای فعالان اقتصادی در استان بوشهر

رئیس صمت استان بوشهر از کاهش زمان صدور مجوزها برای فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: « در حال حاضر مجوز های صنعتی در کوتاه ترین مدت (یک روزه)، برای فعالان اقتصادی صادر می شود.»

صنعت کاهش زمان صدور مجوزها برای فعالان اقتصادی در استان بوشهر

مهدی صفوی رئیس صنعت، معدن و تجارت  استان بوشهر در گفتگو با گسترش نیوز از عملکرد این سازمان در هفته دولت رونمایی کرد و به صمت استان در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: « در ۵ ماهه نخست سال حدود ۲۳۳فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده است که سرمایه گذاری برای آنها ۴۸۹۲۴ میلیارد ریال بوده است».

وی با بیان این که پیش بینی می شود برای ۵۵۹۴ نفر اشتغالزایی ایجاد شود اذعان کرد: « برای ان تعداد جواز صنعتی صادر شده این تعداد اشتغالزایی مناسب است همچنین، تعداد۴۷ فقره پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده است که میزان سرمایه گذاری محقق شده این تعداد پروانه، حدود ۶۲۴۹ میلیارد ریال بوده است».

رئیس صمت استان بوشهر در بخش دیگری از سخنانش،‌ با بیان این که، ۱۲۳ واحد صنعتی راکد احیا شده است ادامه داد: « در بخش معدن حدود ۴ فقره پروانه بهره برداری صادر شده است که ۱۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی را به دنبال داشته است».

به گفته این مقام مسئول استانی، ۶ فقره، واحد معدنی راکد احیا شده است.

صفوی در ادامه با بیان این که ۸۳۸ فقره کارت بازرگانی طی ۵ ماه اخیر در این استان تمدید شده است یادآور شد: «حدود ۴۶۰ فقره کارت بازرگانی صادر شده است».

وی با بیان این که ارزش واردات استان بوشهر در این مدت  ۱۸۶۱ میلیون دلار بوده است افزود: «ارزش صادرات با احتساب میعانات ۱۲۳۷۹ میلیون دلار بوده».

رئیس صمت استان بوشهر در پایان با اشاره به این که ۷۳۰۲ فقره پروانه کسب صادر شده است افزود: « برای ۱۸۲۵۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است».

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها