|
کدخبر: 272661

بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی شاهرود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: هشت پروژه عمرانی و واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود در پنجمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

صنعت بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی شاهرود

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان، اعلام کرد: سه پروژه عمرانی و یک واحد صنعتی در شهرک شاهرود، یک پروژه زیربنایی در ناحیه صنعتی اَبَرسِج و سه پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی قلعه نو افتتاح شد.

وی ادامه داد: اجرای شبکه فیبر نوری به طول ۳کیلومتر، تهیه و نصب جدول به طول ۳۰کیلومتر و اجرای شبکه ۲۰کیلو ولت و روشنایی در فاز توسعه از پروژهای افتتاح شده هفته دولت امسال در شهرک صنعتی شاهرود است.

باقری تصریح کرد: اجرای آسفالت به مساحت بیش از ۱۲هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ناحیه اَبَرسِج است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای شبکه برق و روشنایی به طول ۲.۷کیلومتر اجرای نگهبانی و اجرای شبکه گاز به طول ۲کیلومتر از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در ناحیه صنعتی قلعه نو است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به بهره‌برداری واحد صنعتی خوراک دام، طیور و آبزیان در شهرک صنعتی شاهرود، افزود: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت بیش از ۱۴هزار مترمربع افتتاح شد.

وی یادآور شد: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ۳۳هزار تُن انواع خوراک و سرمایه‌گذاری ۲۷۰میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید و زمینه اشتغال ۲۰نفر را فراهم کرد.

شهرک صنعتی شاهروددارای ۵۲۳هکتار مساحت است که ۲۵۴ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۹۷هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۴۰۷قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۶۰هکتار در آن منعقد شده است. ۱۳۶ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۴۳۱۸میلیارد ریال برای ۲۹۵۹نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

ناحیه صنعتی ابرسج دارای ۱۰هکتار مساحت است که ۷ هکتار آن زمین صنعتی و ۱۰ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این ناحیه صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق و تلفن برخوردار است و ۱۹قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۵هکتار در آن منعقد شده است. یک واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این ناحیه صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۶میلیارد ریال برای ۱۰نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

ناحیه صنعتی قلعه نوخرقان دارای ۳۰هکتار مساحت است که ۲۱ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۰ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این ناحیه صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق و تلفن برخوردار است و ۱۲قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۶هکتار در آن منعقد شده است.

 

منبع: شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها