|
کدخبر: 124356

برگزاری نشست در پایگاه شهید جعفرزاده فلات مرکزی

دومین نشست شورای پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده با حضور مدیر و اعضای شورا در سایت اداری معدن میشدوان برگزار شد.

صنعت برگزاری نشست در پایگاه شهید جعفرزاده فلات مرکزی

سید فرهاد اسلامی، مدیر و فرمانده پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، تقویت روحیه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را نشات گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی برشمرد و گفت: آزادی، استقلال و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

جانشین پایگاه شهید جعفرزاده در ادامه ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سردار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هفته دفاع مقدس را یادآور افتخارات ، شهامت ها ، رشادت ها و شهادت ها خواند.

سید علیرضا طباطبایی با اشاره به فرهنگ سازی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پایگاه شهید جعفرزاده به منظور گسترش فرهنگ دفاع مقدس و همچنین احیای فرهنگ عاشورای حسینی برنامه های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: برگزاری حلقه های صالحین، اجرای مسابقات کتابخوانی و هنری ، مسابقات ورزشی، دوره های آموزشی ویژه خانواده پرسنل، تتقدیر از اعضای فعال پایگاه و … از جمله این برنامه ها می باشد.

طباطبایی گفت: اجرای برخی از برنامه های امسال با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا و تاکید بر سلامت پرسنل و خانواده ها به زمان دیگری موکول می شود.

جانشین پایگاه شهید جعفرزاده در پایان از اعضای شورای پایگاه به خاطر مساعدت و حمایت در اجرای برنامه ها تقدیر و تشکر کرد و از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دفاع مقدس با موضوع “دفاع مقدس و مدافعان سلامت” ویژه فرزندان پرسنل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی در این هفته خبر داد.­

منبع: روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

ارسال نظر