|
کدخبر: 120432

بازدید ایمپاسکو از عملیات راهسازی بافق به معدن چاه گز

مدیر نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در معیت هیئتی متشکل از مدیر مجتمع، مدیر فنی–مهندسی و کارشناسان عمرانی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی و مدیران دستگاه نظارت و پیمانکار پروژه از عملیات راهسازی جاده بافق – چاه گز بازدید کرد.

اخبار بازدید ایمپاسکو از عملیات راهسازی بافق به معدن چاه گز

ابوطالب اشکوری مدیر نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در معیت هیئتی متشکل از مدیر مجتمع، مدیر فنی–مهندسی و کارشناسان عمرانی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی و مدیران دستگاه نظارت و پیمانکار پروژه ضمن بازدید از جاده بافق – چاه گز از پیشرفت عملیات راهسازی و مشکلات این محور مطلع شد.

در ادامه این بازدید، مدیر نظارت ایمپاسکو و مدیران مجتمع در نشستی که با حضور نمایندگان شرکت فراگیتی اندیشان (دستگاه نظارت) و شرکت جهاد نصر یزد (پیمانکار پروژه) در دفتر مدیریت سایت میشدوان برگزار شد، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات پروژه جهت بهبود و تسریع در عملیات اجرایی برنامه ریزی شد.

حمید رحیمی مدیر فنی- مهندسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: محور بافق- چاه گز ۶۶ کیلومتر می‌باشد که در حال حاضر بیش از ۱۶ کیلومتر آن آسفالت شده و ۱۲ کیلومتر آن آماده جهت انجام آسفالت می‌باشد.

گفتنی است: این محور بیش از ۳۰ دهانه پل آب راه وجود دارد که بزرگترین پل موجود در این محور، پل رودخانه شور در این محور می‌باشد.

ارسال نظر