|
کدخبر: 123422

آغاز استخراج معدن سنگ آهن آنومالی شمالی بافق

مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی در دیدار با فرماندار بافق گزارشی از طرح راه اندازی کارخانه فرآوری از باطله های سنگ آهن فلات مرکزی و آغاز عملیات اجرایی و استخراج از معدن سنگ آهن آنومالی شمالی بافق ارائه کرد.

اخبار آغاز استخراج معدن سنگ آهن آنومالی شمالی بافق

سید فرهاد اسلامی در دیدار با فرماندار جدید بافق، ضمن آرزوی موفقیت انتصاب وی را تبریک گفت.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای این مجتمع معدنی،گفت: عملکرد استخراج این مجتمع در سال ۹۸ بیش از ۱۲ میلیون تن بوده که از میزان در حدود ۲ میلیون تن کلوخه سنگ آهن و ۱۰ میلیون باطله می باشد.

سید فرهاد اسلامی افزود: طبق برنامه سالیانه، تولید سنگ آهن دانه بندی شده در سال ۹۸ بیش از ۸۰۰ هزار تن بود.

وی همچنین یکی دیگر از اقدامات این مجتمع در حوزه عمرانی، احداث محور بافق به معدن چاه گز خواند و تصریح کرد: محور بافق- چاه گز ۶۶ کیلومتر می‌باشد که در حال حاضر ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، بیش از ۱۸ کیلومتر آن به روش چیپ سیل آسفالت شده و ۱۳ کیلومتر آن آماده جهت انجام آسفالت می‌باشد.

اسلامی در ادامه گزارشی از طرح راه اندازی کارخانه فرآوری از باطله های سنگ آهن فلات مرکزی و آغاز عملیات اجرایی و استخراج از معدن سنگ آهن آنومالی شمالی بافق ارائه داد.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در این دیدار ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای مجموعه مدیریت و پرسنل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، اعتماد سازی و کسب رضایت مردم را مهمترین عوامل دستیابی به خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان خواند.

ارسال نظر