|
کدخبر: 116975

توزیع بسته سلامت در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

با هدف تامین سلامت نیروی انسانی،پیکج سلامت به ارزش 10 میلیون ریال به پرسنل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی اهدا شد.

اخبار توزیع بسته سلامت در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اشاره به اینکه اولین و مهمترین عامل در بهره وری منابع انسانی، سلامت جسمی کارکنان است، خاطر نشان کرد: پس از رواج بیماری کرونا در سطح جامعه و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری در سطح مجتمع وخانواده کارکنان مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی صورت گرفت.

سید فرهاد اسلامی پیشگیری را لازمه جامعه ای سالم وآن را مقدم بر درمان دانست و گفت: در حوزه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات مختلفی از جمله اقدامات پیشگیرانه، اقدامات روزانه و مستمر، اقدامات نظارتی و اطلاع رسانی صورت گرفت.

وی یکی از اقدامات روزانه و مستمر در حوزه پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را توزیع اقلام مصرفی از جمله ماسک و مایع ضدعفونی، انجام تست های غربالگری، ضدعفونی کردن دفاتر و اماکن مختلف مجتمع بیان کرد.

اسلامی با اشاره به اینکه پکیج سلامت، یک پکیج ایده آل برای سلامت جسمی کارکنان مجتمع و خانواده ایشان می باشد، تصریح کرد: محتوای این پکیج شامل یک دستگاه فشار خون، یک دستگاه تست قند خون، ۵۰ عدد ماسک، یک عدد ژل ضدعفونی و دو عدد اسپری الکل می باشد که ارزش این پکیج معادل ۱۰ میلیون ریال است.

گفتنی است این طرح به پیشنهاد واحد روابط عمومی در جلسه شورای مدیران مجتمع مطرح شد که پس از اخذ مصوبه شورای مدیران طی جلسه با کارشناسان ایمنی سه پکیج با محتوای مختلف مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت پکیج فوق انتخاب و به پرسنل و کارکنان مجتمع اهدا شد.

منبع: روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

ارسال نظر