|
کدخبر: 281159

توسعه مناطق محروم و کمترتوسعه یافته اولویت دولت

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی ایلام، ساعاتی پیش وارد این استان شد.

شهرک های صنعتی توسعه مناطق محروم و کمترتوسعه یافته اولویت دولت

علی رسولیان ضمن بازید از چند شهرک و ناحیه صنعتی و نیز واحدهای تولیدی، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و توسعه‌ای آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

بازدید از ناحیه تخصصی صنعتی ایلام، بازید از ناحیه صنعتی بدره، بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی ایلام، بازدید از پروژه‌های عمرانی و واحد صنعتی هایسنس واقع در شهرک صنعتی شباب و بازدید از شهرک صنعتی ایوان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دو روزه علی رسولیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان ایلام است.

رسولیان همچنین در سفر به ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و نیز استاندار دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

گفتنی است توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۴۰ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۸ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۴۹ هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۷۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸ هزار و ۵۹۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

 

منبع: روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

ارسال نظر