|
کدخبر: 280979

بازدید هیأت تجاری کشور روسیه از شهرک صنعتی عباس آباد

هیأت تجاری و اقتصادی کشور روسیه در ادامه سفر به کشورمان، از شهرک صنعتی عباس آباد و دو واحد صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید به عمل آورد.

هیأت تجاری کشور روسیه با حضور در شهرک صنعتی عباس آباد از واحدهای صنعتی کارا الکترونیک مبناو صنایع توسعه ساختمانی آروشا(شولدر) بازدید به عمل آورند.

فعالان اقتصادی روسیه در این بازدیدها در جریان مهمترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعتی کشورمان قرار گرفتند.

در این بازدیدها" ناصحی" معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی تهران به ارائه مهمترین برنامه‌ها و اقدامات این شرکت در راستای تامین زیرساخت‌ها و تسهیل حضور سرمایه گذاران و فعالان صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران پرداخت.

همچنین جلسات و نشست‌های مختلف B2B میان فعالان اقتصادی روسیه و فعالان اقتصادی کشورمان برگزار شد که به توافقات و تفاهم‌های اولیه ای خوبی میان طرفین منجر گردید.

در حاشیه این برنامه‌ها، مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی عباس آباد، مهمترین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرک صنعتی را نیز برای فعالان اقتصادی کشور روسیه تشریح کرد.

گفتنی است که به دنبال توافق اتاق بازرگانی تهران و مرکز صادرات فدراسیون روسیه در سال ۲۰۲۰، بزرگ ‌ترین هیات تجاری روسی در روزهای ۲۸ تا ۳۰ شهریور ماه سال جاری در تهران حضور یافتند و پس از آن به طور متوالی هیات‌های کوچک و بزرگی متشکل از تجار بخش‌های صنعتی، کشاورزی، دارویی، حمل و نقل، خودرو سازی و صنایع غذایی از روسیه راهی ایران شدند.

این هفته نیز کشورمان میزبان هیئتی متشکل از بیش از ۳۰ شرکت روسی بوده است که در صدد ارتقای مراودات و مبادلات تجاری و اقتصادی با ایران هستند و بازدید از شهرک صنعتی عباس آباد استان تهران نیز در همین راستا صورت گرفت.

فعالان اقتصادی روسیه همچنین با حضور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن آشنایی با مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان، با جمعی از فعالان اقتصادی کشورمان در حوزه‌های مختلف، نیز نشست‌های مختلف B2B  داشتند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها