|
کدخبر: 280984

شهرک صنعتی زاهدان صاحب پارک فناوری شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: موضوع این تفاهم نامه در خصوص راه اندازی پردیس علم و فناوری در محل شهرک صنعتی زاهدان جاده میرجاوه بود.

صنعت شهرک صنعتی زاهدان صاحب پارک فناوری شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: موضوع این تفاهم نامه در خصوص راه اندازی  پردیس علم و فناوری در محل شهرک صنعتی زاهدان جاده میرجاوه  بود.

علیرضا راشکی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم قرار شد وسعت عرصه و موقعیت آن بعد ازانجام ارزیابی فنی و اقتصادی به پارک اعلام می شود.

وی افزود: بهره برداری از عرصه پیشنهادی استان با توجه به تفاهم شرکت و پارک می تواند به صورت تخصیصی و یا عمومی انجام پذیرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: طرفین تفاهم نامه ، مشترکاْ پیگیری لازم در خصوص اخذ مجوزها و تاییدیه های لازم ، جهت ایجاد پردیس مشترک را انجام می دهند.

راشکی تاکید کرد: قیمت و شرایط حق استفاده از زمین و امکانات زیر بنایی و خدمات شهرک صنعتی به شرکت های دانش بنیان و فناور مطابق دستور العمل بهره برداری از زمین ، اعیانی و تاسیسات شهرک ها و نواحی صنعتی همان سال انجام می شود.

وی بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه ، تاسیس پردیس توسط شرکت شهرک های صنعتی استان به عنوان سازمان موسس انجام می شود و پارک علم و فناوری به عنوان سازمان همکار علاوه بر همکاری در اقدامات مورد نیاز برای راه اندازی و اخذ مجوز تاسیس پردیس ، مسوولیت مدیریت پردیس را نیز بر عهده دارد.

 

 

منبع: روابط عمومی شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها