|
کدخبر: 183983

رئیسی در پی بهترین راه برای حل مسائل کشور

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان گفت: سید ابراهیم رییسی در پی بهترین راه برای حل مشکلات کشور و به دنبال تیمی با بالاترین کارآیی در مسائل مختلف است.

سیاست داخلی رئیسی در پی بهترین راه برای حل مسائل کشور

«حسین کلاه کج» درباره رویکرد دولت سیزدهم گفت: دولت جدید که با شعار احیای اعتماد عمومی، دولت مردمی و ایران قوی پا به عرصه نهاده است برای عمل به وعده‌ها باید در گام نخست خود را با واقعیت‌ها و کاستی‌های موجود روبرو سازد و به دور از تنش‌ها و دوگانه‌های بی‌حاصل و مزمن سیاسی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمند ملی در مرحله اول برای کم کردن دردهای اقتصادی و علاج موضعی معیشت مردم مرهمی بسازد.

سخنگوی جمعیت آباداگران جوان افزود: دولت منتخب پس از آنکه در اقتصاد و معیشت آرامش نسبی برقرار کرد، در پی حل ریشه‌ای معضلات کشور در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و حذف نگاه‌های تنگ نظرانه باشد و میدان را برای همه نخبگان در همه زمینه‌ها آزاد کند و حلقه بسته مدیران و مسوولان بی‌حاصل چند دهه اخیر را بشکند.

کلاه کج یادآور شد: دولت منتخب باید میدان را به صاحبان واقعی خود یعنی جوانان و مردم واگذار کند تا مردم دولت و حاکمیت را بیش از پیش از خود بدانند و چون بزنگاه‌های تاریخی برای جبران کاستی‌ها از جان و دل بکوشند.

وی اظهار کرد: گرچه در عمل سخت است که بتوان در یک تا دو دولت به شکل ریشه‌ای همه مشکلات اساسی را حل کرد اما این ملت در تاریخ همیشه نشان داد هر جا به آنها اعتماد شد ناممکن‌ها را ممکن و سختی‌ها را آسان کرده است.

این فعال اصولگرا اضافه کرد: در حوزه اقتصاد خود مردم می‌توانند دیپلماسی اقتصادی را به بهترین شکل و با بهترین متدهای روز جهان به منصه ظهور برسانند. مردم ما دارای غنی‌ترین سرمایه‌های فرهنگی هستند. اگر نگاه انحصارطلبانه برخی مسوولان نسبت به جوانان برداشته شود، مجدداً به فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی خود در بالاترین سطح خواهیم رسید.

کلاه کج درباره معضلات اجتماعی و مباحث معیشتی و فرهنگی، گفت: در موارد بسیاری هم باید شکاف‌ها و دوگانه‌های اجتماعی را کم و از بین برد، تا همه طعم خوش عدالت اجتماعی را بچشند.

این فعال اصولگرا افزود: در صنعت، هنر و دیگر مسائل خرد و کلان، علاج کار خود مردم هستند. تا به مردم اعتماد نشود آنها به دولت و مسوولان دلگرم و امیدوار نخواهند شد و معضلات همچنان عیان خواهد شد.

کلاه کج درباره کیفیت و ترکیب کابینه سید ابراهیم رییسی، گفت: با توجه به فضای حاکم بر کشور و شناختی که از رییس جمهوری منتخب و اطرافیانش و دغدغه‌های شخصی‌اش دارم، او در پی بهترین راه برای حل مشکلات موجود کشور و به دنبال تیمی با بالاترین کارآیی در مسائل مختلف است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها