|
کدخبر: 182260

ساعدی:کابینه دولت سیزدهم باید منسجم باشد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود آیت الله رئیسی با استفاده از همه ظرفیت های جامعه در تشکیل کابینه خود بتواند محور وحدت، هم بستگی و انسجام ملی باشد.

سیاست داخلی ساعدی:کابینه دولت سیزدهم باید منسجم باشد

قاسم ساعدی درباره ویژگی های وزرای یک کابینه کارآمد، بیان کرد: کابینه ای می تواند دولت را در مسیر تحقق برنامه هایش موفق کند که از وزرایی متخصص و کاردان که دارای تجربه در حوزه های کاری مربوطه هستند، تشکیل شده باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت نخبگان جامعه با نگاه فراجناحی در تشکیل کابینه استفاده کرد، اظهار کرد: دولتی موفق خواهد بود که بتواند همدلی و همبستگی ملی را بین همه گروه های جامعه، اقشار و اصناف ایجاد کند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتظار می رود آیت الله رئیسی بتواند محور وحدت ملی و هم بستگی و انسجام ملی باشد و از همه ظرفیت های موجود در جامعه برای تشکیل کابینه خود استفاده کند.

ساعدی در پایان تاکید کرد: انتظار می رود در تشکیل کابینه دولت سیزدهم از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان، افراد باتجربه و کاردان، با در نظر گرفتن اصل جوان گرایی استفاده شود. امید است که روحیه جهادی در دولت و کابینه آن متبلور شود و گامی در جهت رفع محرومیت مردم و دغدغه های معیشتی آنان برداشته شود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها