|
کدخبر: 86313

آخرین وضعیت بیمار مبتلا به کرونا در اراک

استاندار مرکزی گفت: بر اساس اعلام مراجع رسمی وضعیت عمومی پزشک مبتلا به ویروس کرونا در اراک رو به بهبودی است و هیچ جای نگرانی برای مردم به لحاظ مسائل بهداشتی درمانی و حضور در پای صندوق‌های رای وجود ندارد.

گسترش‌نیوز: سیدعلی آقازاده در جمع اعضای هیات اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان اراک اظهار کرد: این هیات و ستاد انتخابات از ابتدای آغاز کار از نیمه آذر تا به امروز در کمال متانت و صبر و با تعامل مناسب، مدیریت خوبی بر اجرای صحیح قانون در چارچوب ضوابط داشته‌اند که امروز این زحمات با حضور مردم نتیجه خواهد داد.

وی افزود: هیات اجرایی استان مرکزی به عنوان نخستین استان‌ها تکمیل شد و این امر نشان از عزم راسخ استان در برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد صندوق‌های اخذ رای استان در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان قرار دارد، تصریح کرد: امیدواریم مردم با احساس مسئولیت ملی و دینی تا پایان رای گیری مثل انتخابات‌های گذشته حضور باشکوه در انتخابات امسال داشته باشند.

آقازاده بیان کرد: در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان رقابت ۱۰۰ درصدی مشاهده می‌شود و همه افکار سیاسی و احزاب در این حوزه انتخابیه نماینده دارند در نتیجه هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند در انتخابات شرکت کند و هیچ بهانه‌ای برای عدم حضور پذیرفته نیست.

وی در خصوص بیماری کرونا گفت: متاسفانه در سه روز گذشته شاهد مواردی از ویروس کرونا شامل دو مورد در قم و یک مورد در اراک بوده‌ایم و در هیچ جای کشور هم جز این دو شهر وجود این ویروس ثابت نشده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دو مورد ثبت شده در قم فوت شده‌اند، اضافه کرد: مورد ثابت شده در اراک یک پزشک بوده که به استان قم رفت و آمد داشته و اکنون در قرنطینه است. بر اساس اعلام مراجع رسمی وضعیت عمومی این پزشک خوب است و فعلا هیچ جای نگرانی برای مردم به لحاظ مسائل بهداشتی درمانی و حضور در پای صندوق‌های رای نیست. انتظار ما این است که مردم به برخی شایعات و مطالبی که در فضای مجازی به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه سبب دامن زدن به موضوع این بیماری می‌شود توجه نکنند.

آقازاده ادامه داد: البته باید رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه لازم در جهت همه گیر نشدن این بیماری توسط مسئولان و مردم به‌ویژه مراکز بهداشتی و دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گیرد تا این مسئله نیز پشت سرگذاشته شود.

وی اضافه کرد: در ۴۸ ساعت گذشته از ۸ نفر دیگر هم که مشکوک بودند آزمایش گرفته شده که جواب آزمایش هر ۸ نفر منفی بوده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها