|
کدخبر: 188315

خانه‌ در پونک چند؟

یک کارشناس مشاور املاک در محله پونک تهران گفت: خانه‌های این محله از یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

راه و مسکن خانه‌ در پونک چند؟

سیده زهرا محمودی؛ پونک یکی از محله‌های تهران در غرب این شهر است؛ این محله در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد و جزو محله‌هایی محسوب می‌شود که قیمت مسکن در آن بالاست.

یکی از کارشناسان مشاور املاک در این محله در گفت‌‌وگویی گفت: قیمت مسکن در این محله تقریبا از متری ۳۴ یا ۳۵میلیون تومان شروع می‌شود و به بالای ۶۰میلیون تومان هم می‌رسد.

وی ادامه داد: ارزان‌ترین خانه‌های پونک تقریبا از یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که متراژ آن‌ها نزدیک به ۵۰متر خواهد بود. در مورد گران‌ترین واحدها نیز خیابان و منطقه در قیمت اثرگذار است؛ برای مثال همیلا یکی از گران‌ترین مناطق پونک به حساب می‌آید که قیمت مسکن در آن از سایر نقاط پونک ارزان‌تر است.

این کارشناس مشاور املاک قیمت یک واحد ۶۰متری در باغ فیض را حدود ۲میلیارد تومان اعلام کرد. این واحد همه امکانات را دارا بوده و در موقعیت مناسبی نیز قرار دارد و به گفته وی جز واحدهای قیمت مناسب با شرایط خوب محسوب می‌شود.

همچنین یک دستگاه آپارتمان ۸۰متری و ۱۲ساله در سردار جنگل متری ۴۱میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. این واحد نیز تمام امکانات از جمله انباری، آسانسور و پارکینگ را داراست.

از دیگر واحدهایی که در آژانس‌های املاک پونک برای فروش فایل شده است، می‌توان به خانه‌ای ۵۰متری و ۱۶ساله در خیابان نفت اشاره داشت؛ این خانه متری ۳۶میلیون تومان معامله خواهد شد. به گفته این مشاور املاک، واحدهای نوساز پونک هم تقریبا از متری ۴۰میلیون تومان به بالا قیمت‌گذاری می‌شود.

وی درپایان در خصوص قیمت مسکن در این محله توضیح داد: قیمت مسکن در پونک کاهشی نداشته و کاهش قیمت در آینده نیز بعید به نظر می‌رسد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها