|
کدخبر: 157453

آپارتمان‌های منطقه ۶ تهران چند؟ + جدول

باتوجه به افزایش نرخ مسکن طی دو سال اخیر، خرید واحدهایی با متراژ بالا برای بسیاری از افراد سخت شده است و تقاضا برای واحدهایی با متراژهای پایین‌تر روندی افزایشی به خود گرفت.

راه و مسکن آپارتمان‌های منطقه ۶ تهران چند؟ + جدول

البته گفتنی است که در هر محله تقاضا برای واحدهای متراژ بالا و یا متراژ پایین متفاوت است؛ برای مثال در مناطق شمالی تقاضا و معامله واحدهای متراژ بالا بیشتر بوده و یا در محله‌های جنوبی افراد تمایل بیشتری به خرید خانه‌های متراژ پایین دارند؛

در این گزارش به بررسی نرخ واحدهای زیر ۱۰۰متر در منطقه۶ که به قلب تهران نیز معروف است، خواهیم پرداخت؛ طی یک ماه اخیر حدود ۱۶۰معامله در این منطقه انجام شده و در این بین بیش از نیمی از معاملات برای واحدهای زیر ۱۰۰متر بوده است.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یکی از واحدهای زیر ۱۰۰متری که در این یک ماه در منطقه۶ شهرداری تهران معامله شد، واحدی ۴۰متری و ۳۰سال ساخت در قزل قلعه است که متری ۳۱میلیون و ۹۲۵هزار تومان به فروش رفت. همچنین یک دستگاه آپارتمان ۸۱متری و ۲۷سال ساخت در محله یوسف آباد با نرخ ۳میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به فروش رسید.

امیرآباد یکی از محله‌های معروف در منطقه۶ شهرداری تهران است که متوسط نرخ مسکن در آن برای اغلب واحدها از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است؛ برای مثال یک واحد آپارتمان ۸۴متری و ۴سال ساخت در این محله متری ۳۹میلیون و ۵۲۰هزار تومان معامله شد؛ میدان جهاد نیز در نزدیکی این محله قرار داشته و واحدی ۸۴متری و ۵سال ساخت در آن به نرخ ۳۸میلیون و ۸۲۲هزار تومان در هر متر مربع فروخته شد.

واحدی ۵۱متری و ۱۱سال ساخت در شیراز متری ۵۲میلیون و ۴۲۷هزار تومان یک خانه ۶۱متری و ۲۰سال ساخت در پراک لاله متری ۳۱میلیون و ۵۲۰هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۹۳متری و ۶سال ساخت در آرژانتین متری ۴۸میلیون و ۲۶۷هزار تومان و واحدی ۵۶متری و ۱۴سال ساخت در بهجت آباد متری۳۳میلیون و ۷۶۱هزار تومان معامله شد.

فردی برای خرید یک خانه ۵۱متری و ۱۳سال ساخت در میدان ولیعصر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه پرداخت کرد؛ همچنین نرخ مسکن جهت معامله واحدی ۵۴متری و ۱۲سال ساخت در نصرت ۳۲میلیون و ۹۴۸هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

قیمت_مسکن_در_تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها