|
کدخبر: 253100

لوازم یدکی خودرو

خرید لوازم یدکی خودرو یک باید برای دارندگان خودرو است. پس از گذشت مدتی برخی از لوازم خودرو به دلیل تمام شدن عمر مفید و یا آسیب دیدن باید تعویض شوند. شما باید لوازم یدکی خودرو را از یک فروشگاه معتبر فروش عمده قطعات یدکی ماشین خریداری کنید تا از از عملکرد صحیح خودرو خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه به بررسی قطعات یدکی خودرو ، جک S۳ و جیلی امگرند ۷ می‌پردازیم.

فروش لوازم یدکی خودرو جک S۳

خودرو جک S۳ خودرویی زیباست. جک S۳ اخیرا فیس لیفت شده و ارتقاء تجهیزات را برای سال ۲۰۲۰ دریافت کرده است، اما نسخه فیس لیفت شده اساسا ۸۵٪ مشابه مدل قبل از این سال است.

لوازم یدکی خودرو جک S۳

لوازم یدکی خودرو جک S۳ مربوط به چراغ های این مدل شامل چراغ جلو سمت چپ، چراغ جلو سمت راست، چراغ خطر چپ و چراغ خطر سمت راست است. لوازم یدکی خودرو جک S۳ مربوط به سپرها شامل سپر جلو جک S۳ و سپر عقب جک اس ۳ S۳ است. از دیگر لوازم یدکی خودرو جک S۳ می‌توان به ایربگ جک S۳، آینه‌های جانبی چپ و راست این خودرو اشاره کرد.

جک-s۳

خودرو جک S۳ تطبیق پذیری، عملکرد، راحتی و ظرفیت بسیار بیشتری را در مقایسه با مدل Toyota Vios ۱.۵G Prime با هزینه کمتر ارائه می‌دهد. این یک جایگزین خوب برای این مدل است و از نظر اندازه با GAC GS۳ عالی اما گران‌تر قابل مقایسه است. رقیب مستقیم تر آن فورد EcoSport EcoBoost Titanium است که خودرو جک S۳ را به صورت پویا با سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش ۸ اینچی با ۷ بلندگو، مونروف، چراغ های جلو HID و جرقه زنی هوشمند دکمه ای ارتقا داده، اما قیمت بیشتری دارد. اما لوازم یدکی خودرو جک S۳ را با هزینه کمتر از فورد می‌شود تهیه کرد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجهی که در کابین‌های داخلی خودرو جک S۳ وجود دارد، تزئینات لطیف دوخت نرم که فراتر از زیبایی‌شناسی، به راحتی و آکوستیک کابین کمک می‌کند. اغلب اوقات توسط کسانی که به دنبال آن هستند نادیده گرفته می شود و بسیار قدردانی می شود، به خصوص زمانی که از پلاستیک های در معرض استفاده فراوان در کابین استفاده می شود. طرح‌های جذاب صندلی‌های جلو و عقب با سلیقه و در عین حال راحت هستند. صندلی‌ها به نظر می‌رسند که باید برای مدل‌های اسپرت‌تر استفاده شوند.

محصولات جک مقادیر بسیار سخاوتمندانه ای از تجهیزات استاندارد را برای کمک به راضی نگه داشتن فرد ارائه می دهند. به عنوان یک امتیاز اضافی، چنین تلاش های رقابتی قوی به بازار فروش ماشین‌های جک کمک می‌کند. به غیر از سیستم اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی با ۶ بلندگو، سنسورهای پارک جلو و عقب با دوربین هدایت شونده عقب، ABS تمام دیسک با EBD، دو کیسه هوای جلو، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها روی آلیاژهای زیبا پیچیده شده است. لوازم یدکی خودرو جک S۳ برای تمامی این امکانات در بازار موجود است.

خودرو جک S۳ یک کراس اوور ساب کامپکت همه منظوره مقرون به صرفه است، زیرا مطابق انتظار عمل می‌کند. نمای بیرونی که تغییرات ظاهری خودروها هنگام آپدیت شدن به یکی از نکات اساسی هر بازسازی تبدیل شده است، بنابراین سدان چینی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ظاهر ماشین در بروزرسانی اخیر بهبود یافته است. اگرچه نمی توان نسخه های گذشته این خودرو را قدیمی نامید. در قسمت جلویی خودرو، سیستم تقویت نور اپتیکال، جلوپنجره رادیاتور، سپر جلو و پلاک تغییر یافته است. چراغ‌های جلو، به طور کلی، شکل خود را حفظ کردند، با این حال، آنها آخرین فناوری را با نوارهای LED منحصربفرد عوض کردند که بین عناصر نوری اصلی حلقه می‌شوند. لوازم یدکی خودرو جک S۳ برای چراغ‌های هر دو مدل در بازار موجود است. همچنین، سپر به شکلی متفاوت پیکربندی شده بود که ورودی هوای جدید و بخش‌های جانبی اصلاح‌شده را دریافت کرد که برای تطبیق ضربات افقی چراغ‌های مه شکن استفاده می‌شود. جلوپنجره فیس لیفت شده که به زیبایی بین بلوک های چراغ جلو قرار گرفته است در مقایسه با مدل قبلی بسیار بهتر به نظر می رسد.

فروش لوازم یدکی خودرو جیلی امگرند EC۷

جیلی امگرند EC۷ خودرو بسیار شیک و جالب است. قسمت عقبی جیلی امگرند EC۷ با ردیابی خوب که با دنده های کناری تزئین شده است که بسیار شیک هستند. نسخه سدان با نسخه هاچ بک متفاوت است. که خطوط ساختار بدنه آنها متفاوت است. با وجود این، هر دو جذاب و شیک به نظر می‌رسند.

لوازم یدکی خودرو جیلی امگرند EC۷

لوازم یدکی خودرو جیلی امگرند EC۷مربوط به چراغ های این مدل شامل چراغ جلو سمت چپ، چراغ جلو سمت راست، چراغ خطر چپ و چراغ خطر سمت راست است. لوازم یدکی خودرو جیلی امگرند EC۷مربوط به سپرها شامل سپر جلو جک جیلی امگرند EC۷ و سپر عقب جیلی امگرند EC۷ است. از دیگر لوازم یدکی خودرو جیلی امگرند EC۷ می‌توان به ایربگ جیلی امگرند EC۷، آینه بغل جیلی این خودرو اشاره کرد.

آینه‌های جانبی مجهز به نوار LED هستند که نمای جانبی خودرو را زیبا تر می‌کند. رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی که به خوبی در ظاهر کلی خودرو قرار می‌گیرند ظاهر جذابی به خودرو می‌دهد. مدل بروزرسانی شده بسیار بهتر از مدل های اولیه است، زیرا رینگهای ۱۵ اینچی آن به خصوص با در نظر گرفتن ابعاد بزرگ خودرو کمی عجیب به نظر می‌رسید. قسمت عقبی جیلی امگرند EC۷ وجود چراغ‌های LED جدید مرسدس، کلاس C، محفظه چمدان روکش با قالب‌گیری کرومی تمام عرض، سپر منظم با دیفیوزر پلاستیکی و بازتابنده‌های کناره‌ها را به ما نشان می‌دهد. همچنین می توانید نازل ها را روی لوله اگزوز را مشاهده کرد. به طور کلی، به روز رسانی تاثیر بسیار خوبی بر جیلی Emgrand EC۷ داشته است. این خودرو جذاب تر، قابل توجه تر و حتی جوان تر شده است.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که خودروسازان چینی حتی در تنظیمات اولیه، لیست قابل توجهی از تجهیزات را ارائه می دهند. همچنین این تجهیزات جدید لوازم یدکی خودرو جیلی امگرند ۷ را نیز در بازار موجود کرده است پس نباید نگران بروزرسانی جدید و نبود لوازم یدکی جیلی امگرند ۷ در بازار باشید. تجهیزات استاندارد دارای سیستم ورود بدون کلید ، راه اندازی واحد برق با دکمه، شیشه های برقی روی تمام پنجره ها، قفل مرکزی روی کنترل از راه دور، سیستم ناوبری با صفحه نمایش عظیم، سیستم صوتی، تهویه مطبوع، یک جفت ایربگ جلو، یک دزدگیر ضد سرقت و... است.

خرید لوازم یدکی خودرو از تیکوما

شرکت قطعات و لوازم یدکی خودرو تیکوما به فروش عمده قطعات اصلی و اورجینال با ضمانت پس از فروش لوازم یدکی خودرو را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا مشغول است. شما می‌توانید از سایت ticoma.ir لوازم یدکی خودرو خود را سفارش داشته و به راحتی آن را دریافت کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها