|
کدخبر: 251325

خبر خوب درباره فروش ارزان قطعات یدکی به تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه قطعات یدکی به تاکسیرانان فقط ۵ درصد بالاتر از قیمت تولید خبر داد.

سید مهدی اسماعیل بگی با اشاره به تفاهم نامه «ایساکو کارت» برای تاکسیرانان تهرانی افزود: این اقدام در نیم سال دوم سال گذشته به وقوع پیوست؛ هرچند در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه شد، اما با پیگیری‌های بسیار و تلاش دوستان ایساکو، مشکل رفع شد و تفاهم نامه به جریان افتاد. امسال به تعداد تمامی رانندگان تاکسی «ایساکو کارت» صادر می‌شود و همه رانندگان تاکسی امسال از ایساکو کارت بهره مند می‌شوند.

اسماعیل بگی ادامه داد: در اقدام دیگر تا قطعات یدکی با قیمت بسیار مناسبی (فقط ۵ درصد بالاتر از قیمت تولید) در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه در سال جدید بسته‌های عیدانه لوازم یدکی به تاکسیرانان تعلق می‌گیرد؛ افزود: این بسته‌ها با قیمت بسیار مناسب به هزار و ۵۰۰ تاکسیران ارائه شد و بسته‌های عیدانه به تعداد رانندگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه بیمه تکمیلی رانندگان تاکسیهر سال انجام می‌شود، افزود: امسال تغییرات خوبی برای رفاه تاکسیرانان در بیمه تکمیلی اعمال شد و امیدواریم کرایط برای تاکسیرانان بهتر شود.

اسماعیل بگی در ادامه درباره وضعیت سرویس رسانی ناوگان تاکسیرانی در تعطیلات نوروزی، بیان کرد: بخش قابل توجهی از خدمات تاکسی‌های خطی در ایام نوروز به علت کاهش مسافر، کاهش پیدا می‌کند. اما خدمات تاکسی‌های ویژه در دفاتر، فرودگاه‌ها، پایانه ها، راه آهن و مراکز تفریحی در ایام تعطیلات نوروزی افزایش یافته است و تقویت می‌شود؛ چرا که تقاضا در این روزها افزایش می‌یابد و برهمین اساس تهمیدات ویژه‌ای در این نقاط پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای اردیبهشت امسال اعمال می‌شود.

منبع: بازار

ارسال نظر