|
کدخبر: 206583

این وانت غول پیکر همه را میخ کوب می‌کند‍!

تویوتا هایلوکس یکی از پیکاپ‌های شناخته شده آفرودی در بازار جهان محسوب می‌شود که در کشورمان نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

خودرو این وانت غول پیکر همه را میخ کوب می‌کند‍!

 تاکنون تویوتا نسخه ارتقایافته‌ای از هایلوکس را به بازار عرضه نکرده است، در حالی‌که برخی رقبا همچون فورد رنجر رپتور به راحتی توجه علاقمندان به پیکاپ‌های فوق قدرتمند را به سمت خود جلب می‌کنند.

تویوتا-هایلوکس-2

حال یک تیونر تایلندی تصمیم گرفته تا تویوتا هایلوکس Revo را با کیت بدنه پت فایندر روانه بازار کند، به امید اینکه بتواند رقیب قدرتمندی برای پیکاپ فورد باشد. سپرهای فلزی مخصوص آفرود، هواکش کاپوت، چراغ‌های LED روی سقف، گلگیرهای مخصوص و لاستیک‌های مخصوص گل و لای بخشی از تجهیزات این پیکاپ آفرودی هستند.

شرکت تیونر سیستم تعلیق استاندارد هایلوکس را با سیستم تعلیق Old Man Emu تعویض کرده است که علاوه بر بهبود قابلیت‌های آفرودی، امکان نصب یک بالابر را نیز برای این خودرو فراهم کرده است. برای ورود و خروج آسان‌تر به تویوتا هایلوکس Revo نیز رکاب‌های اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

تویوتا-هایلوکس-3

تیونر هیچ تغییری در پیشرانه تویوتا هایلوکس Revo ایجاد نکرده است. همچنان بزرگترین و قوی‌ترین موتور این خودرو، پیشرانه ۲.۸ لیتری توربودیزل با ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. قیمت کیت بدنه پت فایندر حدود ۶۰۰۰ دلار است و مالکان می‌توانند تجهیزات اضافه‌ای را برای تویوتا هایلوکس تیون شده خود خریداری کنند. نسل فعلی تویوتا هایلوکس از سال ۲۰۱۵ میلادی در بازار حضور دارد و تاکنون دوبار در سال ۲۰۱۷ و سال ۲۰۲۰ مورد فیس لیفت قرار گرفته است.

تویوتا-هایلوکس-4

منبع: خودروبانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها