|
کدخبر: 196534

خبر بد برای صاحبان این وانت

فورد F-۱۵۰ پرفروش‌ترین خودروی کشور آمریکا بوده اما به نظر می‌رسد این خودروساز با یک مشکل ایمنی جدی درباره پیکاپ محبوبش روبرو شده است. NHTSA با انتشار بیانیه‌ای خبری اعلام کرده فورد در حال فراخوان حدود ۱۶۴۳۰ دستگاه F-۱۵۰ مدل ۲۰۲۱ است.

خودرو خبر بد برای صاحبان این وانت

این فراخوان فقط شامل مدل‌های سوپرکب F-۱۵۰ که بین ۲ ژانویه تا ۲۷ می ۲۰۲۱ تولید شده‌اند است. NHTSA به مالکان خودروهای تحت تأثیر این فراخوان توصیه کرده تا زمان رفع مشکل از خودروی خود استفاده نکنند.

هنوز اسناد رسمی این فراخوان در وب‌سایت NHTSA منتشر نشده اما این موسسه جزئیات اولیه از فراخوان فورد را منتشر کرده است.

گفت می‌شود مشکل این خودروها به توری کمربند ایمنی جلو مرتبط است که شاید به‌صورت نادرستی به جای خود متصل شده باشد. در این حالت شاید کمربند ایمنی در زمان تصادف از سرنشین محافظت کاملی به عمل نیاورد که این امر ریسک جراحت را افزایش می‌دهد.

وانت-فورد-2

همان‌گونه که گفته شد فقط مدل‌های سوپرکب F-۱۵۰ تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند و مدل‌های تک کابین و سوپر کرو مشکلی ندارند. به این ترتیب مالکان مدل‌های F-۱۵۰ پاوربوست هیبریدی ۲۰۲۱ با خیال راحت می‌توانند از خودروی خود استفاده کنند.

فورد با ارسال ایمیل به مالکان آن‌ها را از چند و چون ماجرا آگاه خواهد ساخت. NHTSA می‌گوید اگر نیاز به بررسی کمربند ایمنی سمت راننده و سرنشین احساس می‌شود بنابراین بهتر است از خودروها استفاده نشود.

وانت-فورد-3

منبع: پدال
  • پراید خوبه؟؟؟؟؟ ارسالی در

    به ما چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها