|
کدخبر: 130253

خرید و فروش خودرو با ۶۰۰ میلیون

خودرو خرید و فروش خودرو با ۶۰۰ میلیون

شاید در این شرایط تورم شدید اقتصادی به دنبال این باشید که با خرید فروش خودرو های مختلف، سرمایه خود را حفظ کنید. اگر قصد فروش خودرو دارید بهتر است بدانید ممکن است عده‌ای با شیادی در پی این باشند که با توجه به نیاز مالی شما خودرو را با قیمتی کمتر از قیمت منطقی و روز آن معامله کنند. درنتیجه در این صورت شما دچار خسارت خواهید شد. به همین جهت داشتن آگاهی جامع از قیمت روز خودرو و مشخصات آن می‌تواند شما را در خرید فروش خودرو بهتر و درست‌تر کمک کند تا دچار ضرر نشوید.

ما در این مطلب پیش رو قصد داریم درباره ۳ خودرو که در محدوده ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند و البته خودروهای خوش فروشی محسوب می‌شوند، اطلاعاتی درباره مشخصات هر یک در اختیار شما قرار دهیم.

 پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک مدل ۹۹ محدوده قیمتی ۵۲۸ میلیون تومان

خودرو۲

 

این خودرو نسخه ساخته‌شده توسط مهندسین و طراحان ایرانی در شرکت ایران‌خودرو هست که بعد از تولید و عرضه توانسته با استقبال خریداران و فروش خوبی روبرو شود. در بیان خصوصیات و امکانات رفاهی خودرو می‌توان به سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایشگر ۷ اینچی، صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم چهار جهته دستی و پشت‌سری قابل تنظیم، فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه جانبی برقی همرنگ بدنه خودرو، کروز کنترل و موبایل هندزفری، شیشه‌بالابر برقی درب‌های جلو و عقب و مواردی دیگر اشاره کرد.

 در کنار تمامی این موارد طراحان پژو ۲۰۷ صندوقدار سعی کردند در طراحی ظاهری کابین خودرو نیز چالاکی، چابکی و زیبایی را به مخاطب القا کنند که البته در این زمینه تا حدودی موفق عمل کردند و خودرو ظاهر خوبی دارد.

 موتور خودرو قدرت تولید ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متری دارد. مصرف سوخت ترکیبی  ۷.۱ لیتری برای این مدل پژو مصرفی کم و بهینه محسوب می‌شود و شتاب خودرو از صفر تا صد کیلومتر عددی معادل ۱۲.۶ ثانیه است.

 همچنین درزمین ایمنی نیز، امکانات به‌کاررفته در این خودرو شامل مواردی چون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS، ترمز EBD، ترمز EBA، حس‌گر دنده‌عقب، دوربین عقب، قفل ایموبلایزر مرکزی، کمربند ایمنی 3 نقطه‌ای سرنشینان جلو و عقب هست.

 جک S3 اتوماتیک مدل ۹۸ محدوده قیمتی ۵۴۵ میلیون تومان

 سال ۲۰۱۴ این مدل از خودروی جک توسط کشور چین تولید و بازار داخلی چین عرضه شد. البته بعد از مدت کمی این خودرو به بازار کشورهای درحال‌توسعه برای به دست آوردن بازار آن کشورها و بعد بازارهای بین‌المللی معرفی شد و البته با استقبال خوبی نیز مواجه گردید.

 یکی از خصوصیات بارز و مثبت این خودرو استفاده از فولاد پیشرفته و گالوانیزه در ساخت بدنه کابین خودرو است که می‌توان همین موضوع را یکی از مزایای ایمنی این مدل جک دانست. به‌طوری‌که خودرو را نسبت به سایر رقبایش قوی‌تر محکم‌تر و قوی‌تر می‌کند و در هنگام تصادف توان بالاتری خواهد داشت.

 از خصوصیات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به چند مورداشاره نمود: ایربگ راننده و سرنشین جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک، ۶ عدد بلندگو، صندلی چرمی، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفری، ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، حس‌گر پارک عقب، برف‌پاک‌کن شیشه عقب، سانروف، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرم‌کن، سوکت پاور ۱۲ ولتی روی داشبورد و... همگی از امکانات رفاهی و ایمنی به‌کاررفته در این خودرو هستند که تا حدود زیادی این مدل جک را جذاب برای خرید در این محدوده قیمتی نسبت به سایر رقبایش می‌کند.

ازنظر خصوصیات فنی، شتاب صفر تا صد خودرو ۱۰.۸ ثانیه برآورد شده و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. موتور خودرو قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن بر متر دارد. یکی دیگر از مزایای خودرو جک S3 مصرف سوخت ترکیبی بهینه ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که باعث شده این اتومبیل تبدیل به یک کراس اوور کم‌مصرف و مقرون‌به‌صرفه اقتصادی باشد.

 ام جی ۳۶۰ اتوماتیک توربو مدل ۹۸ محدوده قیمتی ۵۳۰ میلیون تومان
 

خودرو۳

 این خودرو یک سدان چینی است که توسط شرکت MG تولید می‌شود. کمپانی تولیدکننده این خودرو یک شرکت انگلیسی _چینی است که به تولید محصولات خود پرداخته و شرکت مونتاژ کننده آن در ایران صنعت خودرو آذربایجان است که در تبریز مونتاژ و عرضه خودرو را بر عهده دارد.

 این خودرو که در دو نمونه معمولی و توربو تولید می‌شود که در مورد توربو برخی امکانات ایمنی و رفاهی مناسب را داراست که به آن‌ها اشاره می‌شود. البته این خودرو در اصل مدل ارتقاءیافته MG 350 است تا برای خریداران جذاب‌تر باشد. اگر قصد خرید فروش خودرو کارکرده دارید می‌توانید نگاهی هم به ام جی 360 توربو بیاندازید.

 این شرکت درزمینه امکانات ایمنی فاکتورهایی چون ترمز ABS، ترمز EBA، ترمز EBD را بر روی خودرو استفاده نموده است. حس‌گر پارک و دوربین دید عقب و همچنین نشانگر میزان باد تایر امکانات ایمنی این مدل خودرو ام جی می‌باشند.

 همچنین امکانات رفاهی به‌کاررفته در آن شامل صفحه نمایشگر ۸ اینچی لمسی، تهویه مطبوع و تصفیه هوا، چراغ دیلایت، چراغ‌های جلو هالوژنی همراه با تنظیم ارتفاع، سانروف برقی و غیره هست. اما در کنار این موارد برخی معایب مانند کمبود خدمات پس از فروش، قیمت بالا نسبت به امکانات باکیفیت پایین مواد به‌کاررفته در ساخت کابین نیز باید موقع خرید فروش خودرو در نظر داشت همچنین قطعات خودرو هنگام تعویض و تعمیر به‌سختی یافت می‌شوند که خود معضلی برای دارندگان این خودرو محسوب می‌شود.

خودرو۴

 کلام آخر همراه مکانیک به شما دوست گرامی این است که در هنگام خرید فروش خودرو سعی کنید تمامی فاکتورهای قیمتی و سایر مسائل را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید فروش خودرو کارکرده نمایید. همچنین درصورتی‌که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می‌توانید بدون واسطه و فقط با یک تماس از راهنمایی‌ها و مشاوره همراه مکانیک، دارنده بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده استفاده کنید و معامله پرسودی را برای خود رقم بزنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

 

نویسنده: رپرتاژ آگهی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها