|
کدخبر: 179325

سرقت مسلحانه از طلافروشی و دستگیری سارق + فیلم

فیلم لحظه سرقت مسلحانه از طلافروشی در میدان قزوین نشان می دهد حضور موقع مامور پلیس مانع کار این سارق مسلح شد.

حوادث

سارق شوکر به دست قصد سرقت از مغازه طلافروشی را داشت که پلیس با حضور به موقع مانع اجرای نقشه این سارق جوان از مغازه طلافروشی شد و با سارق مسلح به شوکر طلافروشی زمین‌گیر شد.

خرداد ماه امسال در راستای ارتقای طرح امنیت اجتماعی ماموران پلیس در حال گشت زنی بودند که متوجه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در حوالی میدان قزوین شدند.

بلافاصله مامور گشت نیروی انتظامی وارد عمل شده و با فنون رزمی سارق را که روی سینه متصدی فروشگاه بود را زمین گیر و به کلانتری ۱۱۵رازی منتقل کرده است.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد متهم با سلاح شوکر قصد سرقت از مغازه طلافروشی را داشته که با مقاوت صاحب این مغازه مواجه شده که دقایقی بعد توسط مامور کلانتری بازداشت شده است.

مامور وظیفه شناس ماجرای درگیری را با سارق طلافروشی اینطور بیان کرد: «در حال گشت زنی بودیم که متوجه شدیم متصدی یک طلافروشی به کمک نیاز دارد برای همین سریعا به محل حادثه مراجعه کردم.»

مامور پلیس ادامه داد: «در طلافروشی مشاهده کردم متهم روی سینه متصدی فروشگاه نشسته و با ضربات شوکر وی را مورد ضرب و شتم قرار میدهد. بلافاصله با فنون نظامی و اقدامات پلیسی متهم را دستگیر و به کلانتری ۱۱۵ راضی منتقل کردم.»

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها