|
کدخبر: 298263

چمران: اتوبوس بدون کولر زجرآور است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارشات حسابرسی سال ۹۶ تا ۹۹ به پایان رسیده و امروز سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را آغاز می‌کنیم.

جامعه چمران: اتوبوس بدون کولر زجرآور است

مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به مناسبت هفته قوه قضاییه رییس دیوان عدالت اداری به شورا دعوت شده است، اظهار کرد: ما موضوعات مشترکی با قوه و دیوان داریم که به همین مناسبت نیز دعوت از رئیس دیوان عدالت اداری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری در اسفندماه سال ۱۴۰۱ ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: گزارش حساب و درآمد فروردین ماه سال ۱۴۰۲ نیز آماده شده است که در جلسه‌ای دیگر ارائه خواهد شد.

چمران با اعلام اینکه گزارشات حسابرسی سال ۹۶ تا ۹۹ به پایان رسیده و امروز سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را آغاز می‌کنیم، یادآور شد: این گزارشات را باید خودشان آماده می کردند و باید از خودشان بپرسیم چرا این کار را نکردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ضرورت استفاده از وسایل سرمایشی در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها، تصریح کرد: این امر مشخص است و باید اجرایی شود.  اتوبوس‌هایی که کولر دارند حتما روشن می‌کنند مگر خراب باشد. زمانی ما اعلام کردیم که اتوبوس‌ها باید مجهز به کولر باشند و از آن زمان اتوبوس‌های دو کابینه کولر داشتند و از آن استفاده می‌شود و بعد از آن کولر در اتوبوس‌ها مرسوم شد. 

وی تاکید کرد: اگر کولرها خراب باشد باید به شرکت واحد اخطار دهیم که اقدام کند و کولرها تعمیر شود. اتوبوس بدون کولر زجرآور است. در رابطه با تاکسی‌ها نرخ داریم و تاکسی‌هایی که کولر روشن می‌کنند و یا نمی‌کنند نرخ مشخصی دارند. درخواست و توصیه ما این است که کولرها روشن شود و اگر کولر دارند و نرخ آن را نیز دریافت می‌کنند ملزم به روشن کردن آن هستند.

منبع: سایت شهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها