|
کدخبر: 297861

خاموش کردن کولر در تاکسی و اتوبوس تخلف است

نائب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که رانندگان تاکسی و اتوبوس ملزم به روشن کردن سیستم سرمایشی در تابستان هستند.

جامعه خاموش کردن کولر در تاکسی و اتوبوس تخلف است

پرویز سروری صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است امروز دستاوردها و گزارش سفر شهردار تهران به همراه هیات همراه به بلژیک قرائت شود.

وی با بیان این‌که این سفر بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است به گونه‌ای که یک اراده بین‌المللی از طرف نظام سلطه شکل گرفته که ایران را منزوی کند، اما این مساله باطل شد، گفت: حضور شهردار تهران در همایش مترو پلیس و نائب رئیس شدن وی نشان داد که حرکات دشمنان جواب نداده است.

نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که امروز بررسی ۲۰ پرونده باغات در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: وجود دستورات متعدد به خصوص بررسی گزارش‌های حسابرسی موجب به تأخیر افتادن بررسی پرونده باغات شد که امروز سعی می‌کنیم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

سروری همچنین در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.

وی همچنین در خصوص خرابی کولر اتوبوس‌ها و تاکسی‌های پایتخت نیز با بیان این‌که این موضوع باید پیگیری شود، گفت: رانندگان اتوبوس و تاکسی‌ها موظف هستند که خدمات مناسب به مسافران ارائه کنند و در صورتی که از روشن کردن کولر خودداری کنند این خلاف و تخلف است، چرا که روشن کردن کولر در ون، تاکسی و اتوبوس‌ها جزو الزامات است.

نائب رئیس شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت اتصال شهرداری به سامانه پاکنا اظهار کرد: در حال پیگیری این اتصال هستیم چرا که شورای شهر ششم معتقد به شفافیت است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها