|
کدخبر: 285623

همکاری شهرداری و پلیس برای جمع آوری معتادان

رییس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ایجاد قرارگاه پلیس در محلات شوش و هرندی برای جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.

احمد احمدی صدر درخصوص ایجاد قرارگاه پلیس در محله شوش و هرندی گفت: پلیس پیشنهاد داده یک قرارگاه در شوش و هرندی ایجاد کند و در جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران، پلیس اعلام کرد اگر این قرارگاه ایجاد شود درصد بسیار زیادی از مساله معتادان متجاهر در این محلات حل خواهد شد.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران افزود: شهرداری تهران همیشه در کنار پلیس و ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده و از این به بعد هم در کنار پلیس خواهد بود، شهرداری حتی زمینی که این دوستان می‌خواهند در آن قرارگاه ایجاد کنند را در اختیارشان قرار داده است.

احمد احمدی صدر افزود: در مدت یک سال، ساختمانی برای این قرارگاه احداث می‌کنیم و در این مدت که ساختمان آماده شود، ساختمانی دیگری به‌صورت امانت در اختیار پلیس قرار می‌دهیم تا زمانی که ساختمان اصلی آماده تحویل شود.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران افزود: شهرداری برای جمع آوری معتادان متجاهر هر شب تعداد زیادی خودرو در اختیار پلیس قرار می‌دهد و همراهی زیادی برای حل چالش‌های این محلات با سازمان‌های مرتبط وجود دارد.

احمد احمدی صدر درخصوص تفاوت مسئولیت این قرارگاه با فعالیت‌های شهرداری محلات شوش و هرندی گفت: این قرارگاه عملیاتی پلیس است و می‌خواهند مستمر و مستقیم، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر را اجرا کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها