|
کدخبر: 283861

۸۰۰ معتاد متجاهر محله های هرندی و شوش جمع آوری شدند

در ادامه اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر با صدوردستور مقام قضایی ظرف ۴۸ ساعت در طرحی ضربتی تعداد ۸۰۰ معتاد متجاهر محله های هرندی و شوش جمع آوری، غربال و جانمایی در مراکز شدند.

در ادامه اجرای طرح جمع  آوری معتادین متجاهر با صدوردستور مقام قضایی ظرف ۴۸ ساعت در طرحی ضربتی تعداد ۸۰۰ معتاد متجاهر محله های هرندی و شوش جمع آوری، غربال و جانمایی در مراکز شدند.  

در راستای طرح جمع آوری، غربال و جانمایی معتادین متجاهر،  معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی ناحیه ۲۴ تهران با هیئت همراه در معییت علیرضا محمدی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران در نیمه شب دوشنبه دی ماه سال جاری بصورت سر زده از مرکز غربال معتادین متجاهر ماده ۱۶ بهاران منطقه ۵ بازدید و در کم و کیف فرایند غربال و جانمایی معتادین متجاهر جمع آوری شده قرار گرفتند.

محمدی، درتوضیح  فرایند اجرای این طرح گفت: در این طرح ضربتی که در دو روز انجام شد، تعداد۸۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و با نظارت این اداره کل پذیرش وپس از انجام غربال و پایش های لازم به مراکز نگهداری  معتادین متجاهر ماده ۱۶ ارجاع داده شدند.

محمدی تاکید کرد: بهزیستی استان تهران بعنوان رییس کمیته ماده ۱۶ استانی در کنار دیگر دستگاه های متولی این امر: دستگاه قضایی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری، نیروی انتظامی، دانشگاه های علوم پزشکی، کمیته امدادو…. در قالب"طرح درمان دادگاه مدار" با بهره گیری از حداکثر توان و ظرفیت  تخصصی خود در ساماندهی معتادین و کاهش آمار اعتیاد در سطح استان تهران از هیچ اقدام و کوششی مضایقه نخواهد کرد. و این مهم بطور جد در دستور کار بهزیستی قرار دارد و مصمم به انجام آن هستیم.  

معاون توسعه امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان تهران تصریح نمود: هم افزایی، هم گرایی و افزایش حمایت های اجتماعی و مشارکت دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و سازمان های مردم نهاد یکی از مهمترین عوامل و موثرترین فاکتور در کنار این طرح است و بدون تردید کمک میکند فرد گرفتار پس از بهبودی،  بدون بازگشت مجدد، به  کانون گرم خانواده و جامعه برگردد. 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها